Урок № 1 Електронні посібники з профільного предмета - Інформатика 10 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 10 клас

Урок № 1 Електронні посібники з профільного предмета

Урок № 1  Електронні посібники з профільного предмета

Мета уроку: ознайомити учнів із прийомами використання інформаційних технологій у навчанні; оглянути програмне забезпечення для навчання; навчити застосовувати електронні засоби в навчанні.

Очікувані результати: учні повинні знати правила роботи з електронними посібниками; різні можливості електронних посібників з історії, алгебри, геометрії, біології тощо; учні повинні вміти користуватися електронними посібниками; застосовувати електронні посібники на практиці у вивченні алгебри, геометрії, історії та інших дисциплін.

Обладнання: ПК, підручники, картки з практичним завданням, мультимедійний проектор, комп’ютерна презентація з теоретичним матеріалом, електронні підручники з алгебри, геометрії, біології, фізики та інших дисциплін (перелік — у файлі D10.doc).

Тип уроку: комбінований.

1.   Організаційний етап

1.1.            Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2.            Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо. Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

2.   Мотивація навчальної діяльності

Проблемні запитання

•     Що таке інформаційні ресурси?

•     Чи використовуєте ви їх? Якщо так, то які?

Учні роблять висновок, що існують електронні інформаційні ресурси (ЕІР), які забезпечують підтримку інноваційних технологій навчання і мають назву «електронні засоби навчального призначення» (ЕЗНП).

3.   Актуалізація опорних знань

Експрес-повторення

•     Які програми загального призначення ви знаєте? Наведіть приклади застосування таких програм у навчальній діяльності.

•     Як ви використовуєте Інтернет?

•     Як використовують Інтернет у навчанні?

4.   Вивчення нового матеріалу

Лекція-презентація вчителя «Електронні посібники: структура, функції» (файл P_1.ppt)

План пояснення нового матеріалу

1.   Поняття електронного посібника (слайд 1).

2.   Структура електронного посібника (слайд 2).

3.   Використання мультимедіа, аудіо- та відеокомпонентів як засосу підвищення наочності подання матеріалу (слайд 3).

4.   Вимоги до електронного навчального посібника (слайд 4).

5.   Переваги електронного навчального посібника (слайд 5).

6.   Технічні вимоги використання електронних підручників (слайд 6).

7.   Приклади електронних посібників (слайд 7).

5.   Закріплення нового матеріалу

Порівняльна таблиця (файл T_1.doc).

За матеріалами презентації учні у парах складають порівняльну таблицю. У кінці вправи учні разом з учителем обговорюють таблицю, доповнюють її, виправляють помилки або недоліки. На дошці будують спільну порівняльну таблицю.

Порівняльна таблиця

№ з/п

Критерії

Традиційний посібник

Електронний посібник

1

Оперативне внесення змін

 

 

2

Компактність

 

 

3

Довговічність

 

 

4

Якість

 

 

5

Доступність

 

 

 

6.   Застосування набутих знань

Робота у групах

Учні об’єднуються у групи по 2–4 особи. Кожна група протягом 10 хвилин виконує індивідуальне завдання (файл Z_1.doc). Після виконання завдання представник кожної групи оголошує результати дослідження.

7.   Узагальнення та систематизація набутих знань

Письмове есе

Учні протягом 5–10 хвилин пишуть есе на тему «Навчальний посібник майбутнього».

8.   Підбиття підсумків уроку

Учитель оцінює знання учнів з урахуванням виконання вправ та усних відповідей.

9.   Домашнє завдання

Підручник __________________________________________________________________

Робочий зошит _______________________________________________________________

Додаткове завдання      

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Категорія: Інформатика 10 клас | Додав: uthitel (21.09.2014)
Переглядів: 934 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: