Урок № 8/14 Тема уроку. Лабораторна робота № 4 «Вивчення залежності елек ­тричного опору від довжини провідника і площі його поперечн - Фізика 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Фізика 9 клас

Урок № 8/14 Тема уроку. Лабораторна робота № 4 «Вивчення залежності елек ­тричного опору від довжини провідника і площі його поперечн


Урок №  8/14
  Тема уроку.  Лабораторна робота №   4 «Вивчення залежності елек ­тричного опору від довжини провідника і  площі його
поперечного перерізу, матеріалу провідника».
  Тип уроку: удосконалювання знань і   вмінь учнів.
  Мета уроку:  удосконалювати навички роботи учнів з   електричними
схемами,  формувати  навички  самостійної,  творчої,
дослідницької роботи.
  обладнання:  провідник з   опором 1 Ом, амперметр, джерело струму,
ключ, набір провідників (різних за довжиною й   попе­
речним перерізом).
План уроку
Етапи Час Прийоми та методи
I.         Інструктаж          
з      техніки      безпеки
5      хв Коментар     учителя
II.         Постановка         
навчальної         
проблеми
5      хв Коментар     учителя
III.         Виконання     лабо-раторної     роботи    
за      запропонованим    
планом
20—25    
хв
Самостійна     робота     учнів      за     
посібником     [2];      робота     з      під-ручником;     проведення     вимі-рювань;      записи     в      зошитах
IV.         Виконання         
додаткових      або     
творчих      завдань
10—15    
хв
Коментар     учителя;     самостій-на     робота     учнів
V.     Домашнє     завдання 1      хв Коментар     учителя;     записи    
на     дошці      та     в      щоденниках
Додаткові завдання
1.           До     тієї      самої      мережі     підключають     різні     побутові     прилади:     лам -пу,     плитку,      праску.      Чому     сила     струму     в      цих      приладах      є      різною,     
якщо      напруга      одна     й      та     сама?
2.           На     спеціальному      верстаті      дріт      витягують     так,     що     він     стає    
в      2      рази     довшим      і      тоншим.     Як     змінюється      при      цьому      його     опір?

Категорія: Фізика 9 клас | Додав: uthitel (04.10.2014)
Переглядів: 508 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: