Урок № 50 Контрольна робота з теми «Голонасінні та покритонасінні рослини» - Біологія 7 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Біологія 7 клас

Урок № 50 Контрольна робота з теми «Голонасінні та покритонасінні рослини»
Урок № 50
Контрольна робота з теми 
«Голонасінні та покритонасінні рослини»
Мета уроку: виявити рівень навчальних досягнень учнів; здійснити контроль і корекцію їх знань; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах; розвивати навички письмово висловлювати думку; вдосконалювати вміння творчо вирішувати поставлені завдання, відповідати на різнорівневі запитання; виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність.
Очікувані результати: учні мають характеризувати загальні ознаки будови та розвитку голонасінних і покритонасінних рослин; учні мають порівнювати будову голонасінних з вищими споровими рослинами та покритонасінних рослин з голонасінними; будову рослин різних класів та родин покритонасінних; учні мають пояснювати значення рослин у природі та в житті людини, потребу в охороні окремих видів.
Обладнання: _______________________________________________________________________
Тип уроку: урок контролю знань.
1. Організаційний етап
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку, налаштування на робочий настрій.
2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Повідомлення змісту уроку. Визначення основної мети й завдань уроку.
3. Контроль знань
3.1. Роздача індивідуальних карток із завданнями.
3.2. Інструктаж щодо виконання завдань, пояснення шкали оцінювання завдань різних рівнів складності.
3.3. Виконання завдань учнями.
4. Підбиття підсумків уроку
4.1. Підведення підсумків роботи.
4.2. Учитель відповідає на запитання, які виникли в учнів під час написання контрольної роботи.
5. Домашнє завдання
5.1. Завдання для всього класу (не є обов’язковим).
Підручник _____________________________________________
Зошит _________________________________________________
5.2. Індивідуальні та творчі завдання.
Підготувати цікаві факти про гриби.

Контрольна робота № 2
І варіант
І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)
Позначте одну правильну відповідь.
1. Покритонасінні рослини змогли витіснити голонасінні завдяки наявності:
А квітки й плоду
Б насіння
В розвиненої кореневої системи
Г розвиненого стебла
2. Позначте отруйну рослину з родини Пасльо­нові:
А кропива собача
Б блекота чорна
В петунія срібляста
Г тютюн пахучий
3. Назвіть тип плодів у представників родини Капустяні:
А стручок
Б коробочка
В біб
Г зернівка
4. Хвоя — це:
А пагін
Б видозмінений пагін
В брунька
Г листок
5. Укажіть, у чому полягає головна відмінність рослин, які належать до класів Однодольні та Дводольні:
А у типах жилкування
Б у кількості сім’ядолей у насінині
В у типах кореневих систем
Г у кількості насінин
6. Укажіть формулу квітки родини Злакові:
А Ч4П2Т2+4М1 В Ч(5)П(5)Т(5)М1
Б О(2)+2Т3М1 Г О3+3Т3+3М1

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
7. Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.
Ознаки родини Злакові:
А листки довгі, лінійні, жилкування паралельне
Б характерний вставний ріст стебла
В плід — сім’янка
Г характерний верхівковий ріст стебла
Д плід — зернівка
Е суцвіття — складний колос або волоть
Є життєві форми: дерева та кущі
8. Установіть відповідність між зображеннями дводольних рослин та назвами родин:
А Б В Г
   

1 родина Бобові
2 родина Пасльонові
3 родина Розові
4 родина Айстрові
5 родина Капустяні
Відповіді:
А Б В Г
3 2 1 4

9. Установіть логічну послідовність між різними таксонами.
А рід Ялина
Б вид Ялина срібляста
В клас Хвойні
Г відділ Голонасінні
Д родина Соснові
Відповідь:
1 2 3 4 5
Г В Д А Б


ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)
9. Поясніть, чому тюльпан відносять до родини Лілійні.
10. Визначте, яке значення в житті людини мають рослини родини Айстрові.

IV рівень (3 бали)
11. Назвіть ускладнення, які виникли в будові голонасінних рослин порівняно з вищими споровими.

Категорія: Біологія 7 клас | Додав: uthitel (19.02.2014)
Переглядів: 5885 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 1
1  
а где второй вариант

Ім`я *:
Email *:
Код *: