hyipazart.com
Головна » Статті » Початкова школа » Природознавство 2 клас

Урок № 20. Тварини восени

Урок № 20. Тварини восени

Мета уроку: встановити причинно-наслідкові зв’язки між змінами в живій і неживій природі, житті тварин; учити виявляти ознаки пристосування тварин до умов навколишнього середовища; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до тварин.

Очікувані результати: учні повинні вміти наводити приклади впливу змін у неживій природі на життя рослин і тварин; виявляти ознаки пристосування тварин до погодних умов.

Обладнання та матеріали: Червона книга, ілюстрації тварин, занесених до Червоної книги, малюнки (фотографії) рослини (з коренем) і тварини (на повний зріст), роздавальний матеріал для групової роботи, ілюстрації «Звірі восени», тести, ватман (4 шт.), маркери, фломастери, олівці (для 4 груп), енциклопедії, журнали.

Тип уроку: міні-проект.

n 1. Організаційний момент

n 2. Перевірка домашнього завдання

2.1. Опитування за матеріалами групової роботи на поперед­ньому уроці.

2.2. Індивідуальне опитування за творчим завданням «Моя улюблена пташка».

n 3. Актуалізація опорних знань

3.1. «Синоптична хвилинка».

— Яка сьогодні температура?

— Чи спостерігаються опади?

— Яка сила вітру?

— Чи відбулись зміни в природі за тиждень? Які саме?

— Які зміни в житті тварин ви спостерігали?

3.2. «Літературна хвилинка».

Учні біля дошки виразно декламують вірш, вивчений вдома.

n 4. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

4.1. Складання речення, з якого учні дізнаються тему уроку.

На дошці записано: зміни тварин в Осінні житті.

Завдання: переставити слова в правильному порядку та прочитати тему уроку.

4.2. Відгадування загадок.

— Про кого всі ці загадки?

Правильно, про тварин. На сьогоднішньому уроці, як ви вже здогадалися, ми будемо знайомитися із життям тварин восени.

4.3. Розповідь учителя «Тварини — частина живої природи» із демонстрацією фотографій рослин і тварин.

4.4. Розповідь учителя «Сторінками Червоної книги».

n 5. Постановка мети й завдання проекту

5.1. Слово вчителя.

Уже декілька уроків ми спостерігаємо за змінами, що відбуваються в природі восени. І сьогодні ви перетворитеся на справж­ніх науковців. Завдання буде цікавим: попрацювати в групах і розповісти, що відбувається в житті тварин восени. На аркуші ватману можна в будь-який спосіб зображувати свої наукові дослідження: малювати, креслити таблиці, схеми, записувати цікаву інформацію тощо.

5.2. Сприйняття інформації. Завдання для груп:

1 група — підготовка звірів до сплячки;

2 група — підготовка до зими звірят, які не впадають у сплячку;

3 група — дібрати цікавинки для «Книги природи»;

4 група — дібрати й пояснити народні прикмети про поведінку тварин.

5.3. Практична робота.

Учитель допомагає дітям організувати ефективну працю, формує навички групової роботи. Учні розподіляють завдання в групі між собою: перечитують матеріали підручника, читають додаткові матеріали. Потім обирають найважливіше й зображують на аркуші (одні — малюють і розфарбовують, другі (у цей же час) пишуть під диктовку третіх тощо.)

5.4. Презентація групових робіт.

n 6. Узагальнення й закріплення знань

6.1. Виконання тестових завдань. (Роздавальний матеріал.)

6.2. Бліцопитування.

1. Яка основна відмінність між тваринами й рослинами? Що спільного?

2. Як поділяються тварини за способом живлення? Наведіть приклади.

3. Чому до тварин потрібно ставитися з любов’ю?

n 7. Підбиття підсумків уроку

Прийом «Мікрофон»

— Мені сьогодні найбільше запам’яталось…

n 8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник:

Зошит: заповнити зошит на с.    на основі матеріалу підручника і набутих знань.

Індивідуальне завдання: «Моя улюблена тварина». Підготувати малюнок і розповідь про свою улюблену тварину.

 

Категорія: Природознавство 2 клас | Додав: uthitel (17.10.2017)
Переглядів: 75 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: