Урок № 32 Домашні улюбленці - Природознавство 1 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Природознавство 1 клас

Урок № 32 Домашні улюбленці

Урок 32

Домашні улюбленці

Мета уроку: розширити уявлення дітей про домашніх тварин; учити доглядати за ними; виховувати бажання берегти тварин; учити працювати в групах.

Очікувані результати: учні повинні називати домашніх тварин, знати, як за ними доглядати; працюють у групах, висловлюють власні думки, представляють результати проекту.

Обладнання і матеріали:фотографії домашніх тварин, предметні малюнки, аркуші ватману (за кількістю груп), олівці, клей.

Тип уроку: міні-проект.

n  1.  Організаційний момент

1.1. Привітання, фізкультхвилинка.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ______, відсутніх _______.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

n  2.  Актуалізація опорних знань

2.1. Повідомлення синоптиків.

2.2. Бесіда.

— На які дві групи можна поділити тварин?

— Чим вони відрізняються?

— Назвіть представників свійських тварин.

— Що люди від них отримують?

— Як доглядають?

n  3.  Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

3.1. Відгадування загадок.

Хвіст гачком, а ніс п’ятачком. (Свиня.)

Хто з хвостиком і з вушками?
У
кого лапки з подушками?
Як
ступа — ніхто не чує.
На
сіреньких все полює. (Кіт.)

Собою не птиця, співати не співає,
А
хто до хазяїна йде — знати дає. (Собака.)

По подвір’ю ходить птах
І
співає по складах. (Півень.)

Голодна реве, а нагодована жує,
Дітям
усім молоко дає. (Корова.)

Не дід, а з бородою,
Не
бик, а з рогами,
Не
корова, а доїться. (Коза.)

3.2. Гра «Відгадай — чий голосок».

Мета: розвивати вміння називати свійських тварин; упізнавати їх за голосом та відтворювати їхні звуки.

Учні по черзі підходять до дошки і вимовляють:

Тук-тук-тук, цок-цок-цок,
Упізнай
, чий голосок.

Після цього імітують голос тварини. Інші учні мають відгадати, яка тваринка прийшла.

— Як ви думаєте, про яких тварин ми будемо говорити на уроці?

— Ми не просто про них поговоримо, а створимо міні-проект на тему «Домашні улюбленці».

n  4.  Основна частина уроку. Обробка інформації

4.1. Постановка мети і завдання проекту: ознайомитись з домашніми тваринами, правилами догляду за ними. Ознайомлення з планом роботи над міні-проектом.

4.2. Поділ на групи за принципом «Яка тварина є в мене вдома (або яку тварину я хотів би мати вдома)» відповідно до плану роботи над міні-проектом.

4.3. Робота в групах.

Завдання 1. З’ясуйте, яких умов утримання потребує кожна група тварин, чим харчуються, що люблять робити. (Доповідають по одному представнику від групи.)

Завдання 2. Конкурс на кращу кличку тварини. (У групах вибирають найкращий варіант. Пояснюють свій вибір.)

Завдання 3. Конкурс на кращу розповідь про цікавий випадок з домашнім улюбленцем.

n  5.  Практична робота

Учні в групах створюють плакати (газети, колажі) «Мій домашній улюбленець». На аркуші ватману наклеюють фотографії своїх тваринок, домальовують корм, який вони полюбляють, іграшки, місце, де вони живуть.

n  6.  Підбиття підсумків уроку

Презентація групами своїх міні-проектов. Підсумкові розповіді про своїх домашніх улюбленців. Виставка плакатів (газет, колажів).

Додатковий матеріал до уроку.

Категорія: Природознавство 1 клас | Додав: uthitel (22.12.2013)
Переглядів: 5408 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: