Урок № 2 Що треба знати про природу - Природознавство 1 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Природознавство 1 клас

Урок № 2 Що треба знати про природу


Урок 2

Що треба знати про природу

Мета уроку: розширювати поняття про довкілля; формувати потребу у вивченні природи; показати необхідність природи для людини; виховувати бережливе ставлення до неї.

Очікувані результати: учні повинні знати, що таке довкілля; учні повинні розуміти необхідність вивчення природи.

Обладнання і матеріали:підручник, робочий зошит, кольорові олівці, предметні картки (рослини, тварини, людина, їжа, одяг), схема.

Тип уроку: комбінований.

n  1.  Організаційний момент

1.1. Привітання, фізкультхвилинка.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ______, відсутніх _______.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

n  2.  Актуалізація опорних знань

2.1. Бесіда.

На дошці — виставка дитячих малюнків.

— Пригадайте, про що ми говорили на екскурсії. Що вам найбільше запам’яталося? Що ви зобразили на своєму малюнку? Що таке довкілля?

 

 

 

2.2. Літературна хвилинка.

Слухання і обговорення вірша С. Жупанина «Буду я природі другом».

Йтиму садом, полем, а чи лугом,
Буду
я природі вірним другом.
Не
столочу навіть і трави,
Я
скажу їй: — Зелені́й, живи!
Коли
лісом буду я іти,
Те
ж посію зерна доброти.
Побажаю
дереву і пташці,
Щоб
вони жили у мирі й щасті.

n  3.  Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Робота зі схемою. (Одночасно на дошці вивішуються предметні малюнки, зєднуються лініями.) (Роздавальний матеріал.)

— Покажіть лініями, як пов’язана людина з довкіллям.

— Чи пов’язані об’єкти довкілля один з одним? Розкажіть як.

n  4.  Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Бесіда.

— Що треба знати людині, щоб користуватися природою?

Що отримує людина від рослин? Які знання їй для цього потрібні?

Що отримує людина від тварин? Що для цього їй потрібно знати?

Для чого людині потрібні знання про сонце, космос, погоду?

Чи може людина навчитися чогось у тварин?

Чого людство навчилося у пташки, у крота, у бджілки, у риби?

Чи можна людині тільки брати усе від природи?

Що необхідно знати, щоб природні ресурси не вичерпалися швидко, або зовсім не зникли?

 

4.2. Гра «Хто чим славен».

Мета: активізувати знання дітей про користь природних об’єктів для людини.

Учитель починає рядочок, учні — закінчують.

Квітка славна… (запахом).

Морозець —… (льодком).

Сад зелений —… (фруктами).

Бджілонька —… (медком).

Соловейко —… (піснею).

Колосок —… (зерном).

Джерело —… (водичкою).

Сонечко —… (теплом).

n  5.  Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота з підручником.

5.2. Виконання завдань у робочому зошиті.

5.3. Малювання предметів, які людина отримує від природи (одяг, їжа, меблі, ліки тощо).

Бесіда за малюнками.

n  6.  Підбиття підсумків уроку

Бесіда

— Що необхідно знати людині про природу?

— Чи є щось, що людина отримує для себе не з природи?

— Про що завжди має пам’ятати людина?

Висновок: усе, що є в людини, вона отримує з природного середовища. Щоб правильно цим користуватися, треба вивчати природу. Слід пам’ятати, що природні ресурси можуть швидко вичерпатись. Тому необхідно вивчати природу ще й для того, щоб зберегти її.

Категорія: Природознавство 1 клас | Додав: uthitel (22.12.2013)
Переглядів: 1229 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: