Унікальність людини. Повага до себе та інших людей 2 - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Унікальність людини. Повага до себе та інших людей 2
 

Унікальність людини. Повага до себе та інших людей

Мета: формувати в дітей уявлення про життя як найвищу цінність; обґрунтувати значення бережливого ставлення до себе та інших людей; виховувати почуття власної гідності.

Очікувані результати: учні повинні знати, що кожна людина є неповторною; учні повинні вміти поважати одне одного.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, малюнки із зображеннями різних квітів, аркуш білого паперу, кольорові олівці, фломастери, матеріал до тестового завдання, ілюстрації із зображеннями професій, букет квітів або його зображення на малюнку.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

— Чи кожна людина на планеті є неповторною? Чому?

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Постановка проблемного запитання.

— Як ви розумієте висловлювання Людина збереже планету?

Висновок: Людина повинна постійно намагатися з любов’ю ставитися до довкілля, оберігати його так само, як і близьких людей, пам’ятати, що природа впливає на здоров’я людини.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Практична робота.

Показати учням букет квітів або гарну квітучу кімнатну рослину та запропонувати розповісти, чи подобаються їм ці квіти, якого вони кольору, чим кожна квітка вирізняється серед інших.

Висновок: Однакових людей, як і квіток, не існує.

4.2. Оздоровча хвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться,
Веретеном покрутіться,
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.

4.3. Творча робота «Моя квітка».

Запропонувати дітям поміркувати, на яку квітку схожий кожен із них, і намалювати її на аркуші. Потім усі квітки оформлюються в «букет» класу.

4.4. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Чим люди відрізняються одне від одного?

— Як діти повинні ставитися до довкілля?

— Яких правил поведінки повинні дотримуватися хлопчики і дівчатка під час спілкування?

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 55–56.

5.2. Тестове завдання.

Роздати учням аркуші паперу. На кожному з них намальовані три драбинки зі сходинками однакового розміру. Над драбинками написи: «Щастя», «Здоров’я», «Розум». Пояснити учням, що на найвищій сходинці знаходяться найщасливіші, найздоровіші, найрозумніші люди, а на нижчій — відповідно нездорові, нерозумні, нещасливі. Діти мають намалювати себе на трьох драбинках, обравши на кожній свою сходинку.

— Де ваше місце на драбинці Щастя?

— Куди ви поставите себе на драбинці Здоров’я?

— Яка ваша сходинка на драбинці Розуму?

— У кінці проаналізувати роботу учнів, обговорити, чому саме на ту чи іншу сходинку вони себе «розмістили».

Висновок: Кожна людина має прагнути опинитися на найвищій сходинці кожної драбинки та докладати для цього значних зусиль, дотримуватися певних правил поведінки.

5.3. Складання твору-мініатюри.

Мета: вчити учнів оцінювати свої вчинки, виховувати в дітей бажання змінюватися.

Запропонувати учням скласти усно твір-мініатюру з теми: «Я хочу бути кращим, тому що я іноді буваю…». Діти за бажанням висловлюють свої думки.

Висновок: Завжди слід прагнути змінюватись, щоб ставати кращими та заслуговувати повагу оточуючих.

5.4. Оздоровча хвилинка.

5.5. Гра «Ким я хочу бути».

Мета: вчити учнів розрізняти різні професії.

Запропонувати дітям обрати ілюстрацію із зображенням тієї професії, яку б вони хотіли опанувати в майбутньому.

— Чому ви обрали саме цю професію?

Висновок: Світ професій дуже різноманітний, і кожна професія важлива та корисна по-своєму.

6. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

— Чому життя і здоров’я — це безцінний скарб?

— Як довкілля сприяє здоров’ю?

— Які правила поведінки серед людей ви запам’ятали?

— Наведіть приклади проявів поваги до інших людей.

— Як треба ставитися до довкілля?

— Що таке унікальність?

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (16.12.2013)
Переглядів: 4784 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: