Унікальність людини. Повага до себе та інших людей - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Унікальність людини. Повага до себе та інших людей

Унікальність людини. Повага до себе та інших людей

Мета: ознайомити дітей із поняттям унікальності людини; розвивати вміння аналізувати ситуацію, сприяти виявленню позитивного ставлення до інших людей, усвідомленню значення конкретної людини в житті інших; виховувати гуманне ставлення, повагу до людей.

Очікувані результати: учні повинні знати тлумачення поняття «унікальність людини»; учні повинні вміти шанобливо ставитись до оточуючих.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, глобус, матеріали до аплікації «Наша планета — Земля», чарівна паличка, малюнок із зображенням Чебурашки.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Відгадування загадки.

Учні мають відгадати загадку та розтлумачити, чим є предмет-відгадка.

Кругла куля непроста,
Голуба, велика.
Без будинків там міста,
Без води там ріки,
Без людей і без землі
І шляхи, і гори,
І моря, і взагалі,
Всі Землі простори. 

                                  (Глобус.)

— Що являє собою глобус?

Довідка: Глобус — це модель Землі, тобто Земля у зменшеному вигляді. Наша планета — величезна. На ній шість материків — Північна та Південна Америки, Євразія, Африка, Австралія та Антарктида, яка не заселена через те, що там дуже холодно й усе навколо вкрите кригою.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Робота в парах. Гра «Наша планета — Земля».

Мета: підвести учнів до висновку, що всі люди різні, кожна — індивідуальність.

Запропонувати кожній дитині розфарбувати фігурку людини, а потім зібрати з паперових деталей композицію та наклеїти так, щоб утворилась аплікація «Наша планета — Земля». На аплікації зобразити сонце, небо, квіти, річку, метеликів, фігурки людей.

Висновок: На Землі дуже багато людей, і кожна людина — індивідуальність, не схожа на іншу. На кожній аплікації присутнє сонце, яке символізує світло, добро, мир. На планеті ви — як маленькі промені сонця, тож повинні робити добрі справи, щоб усім жилося весело і щасливо.

3.2. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Творча робота «Ми схожі — ми різні».

Мета: вчити учнів бачити відмінності між людьми.

Запропонувати учням подивитися одне на одного та розказати, які подібні і які відмінні риси вони помітили між собою.

Висновок: Незважаючи на те що люди подібні між собою, кожна людина є унікальною.

4.2. Гра «Добрі чарівники».

Мета: розвивати в учнів бажання робити добрі та корисні справи.

Запропонувати учням стати добрими чарівниками. Учні передають чарівну паличку одне одному та називають добрі вчинки, які може зробити людина.

Висновок: Від добрих вчинків кожна людина стає радісною і щасливою.

4.3. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання.

— Яке значення має людина на планеті Земля?

— Як добрі вчинки впливають на настрій та здоров’я людини?

— Коли людина почувається щасливою?

4.4. Оздоровча хвилинка.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 53–54.

5.2. Гра «Пам’ятка добрих та корисних справ».

Мета: підвести учнів до думки, що треба завжди чинити по совісті та від щирого серця.

Запропонувати учням прослухати поради Чебурашки та прокоментувати, як вони їх розуміють.

   Завжди дотримуйся свого слова.

   Не будь самовпевненим.

   Не лінуйся.

   Виконуй справу із задоволенням.

   Ніколи не вимагай винагороди за добрі вчинки.

   Виконуй все вчасно.

   Допомагай людям сам — не чекай, доки тебе попросять.

   Завжди роби тільки добрі справи, за які не буде соромно.

Висновок: Ці правила та поради допоможуть бути порядною, чесною людиною.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Чи подібні люди між собою?

— Як необхідно ставитися до інших людей?

— Як повинні поводитися діти між собою?

— Чи залежить здоров’я дитини від її поведінки?

— Чи кожна людина є унікальною? Що це означає?

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (16.12.2013)
Переглядів: 2399 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: