Щоденне піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Щоденне піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня

Щоденне піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня

Мета: ознайомити учнів із розпорядком дня школяра, пояснити його вплив на здоров’я; навчати учнів організовувати свої працю та відпочинок; виховувати в дітей бажання дотримуватись елементарних санітарно-гігієнічних норм.

Очікувані результати: учні повинні знати тлумачення поняття «розпорядок дня»; учні повинні вміти організовувати свої працю та відпочинок.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, годинник, сюжетні малюнки із зображенням основних етапів розпорядку дня, малюнок чарівника.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

2. Актуалізація опорних знань учнів

Літературна хвилинка.

Завдання: прослухати вірш «Сплюха» та пригадати власні приклади недосинання.

                       Сплюха

В кого настрою немає?
Хто весь час на ходу засинає?
В кого злипаються очі,
Бо дивився кіно до півночі?
Хто три двійки сьогодні приніс
І бурмоче сердито під ніс:
«Ой, не було б тієї мороки,
Щоб ходити мені на уроки!»?
Може, хтось цього учня впізнає

Сплюх у шко
лах багато буває.

                                       Т. Лисенко

Запитання:

Що треба змінити учневі з вірша, щоб залишатися бадьорим протягом усього дня?

Висновок: Потрібно дотримуватися розпорядку дня і вчасно лягати спати.

.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Відгадування загадки.

Запропонувати учням відгадати загадку та дати відповіді на запитання.

А що то за штука,
Що цілий вік стука,
Не думає, не гадає,
Хвостиком виляє,
Все собі мугичить
Та чужий вік лічить?  (Годинник.)

Запитання:

— Чи вмієте ви користуватися годинником?

(Діти по черзі демонструють своє вміння користуватися годинником.)

— Як ви розумієте вислів «берегти час»?

3.2. Літературна хвилинка.

Завдання:  прослухати початок казки «Дитина і чарівник», продовжити її та поміркувати над тим, як слід організовувати кожен свій день так, щоб встигати робити всі необхідні справи.

                                                                     Дитина і чарівник

Якось до маленької дитини прийшов чарівник, простягнув їй клубок ниток і сказав: «У цьому клубку є нитка твого життя. Якщо ти будеш швидко його розмотувати, життя твоє піде швидше, якщо повільно — воно ітиме повільніше». Дитина взяла клубок і …

Висновок: Щоденно потрібно дотримуватися розпорядку дня.

3.3. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Проблемні запитання:

— Що таке розпорядок дня?

— Що учень повинен встигнути зробити вранці?

— Чому ввечері необхідно лягати завжди в один і той самий час?

— Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня?

Довідка: Розпорядок дня — це уміння розпланувати за годинами свою діяльність протягом дня.

4.2. Робота в зошиті, с. 8–9.

4.3. Робота в парах.

Запропонувати учням розказати одне одному про своє улюблене заняття на дозвіллі.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Гра «Так чи ні».

Мета: закріпити знання учнів про вплив розпорядку дня на їхнє здоров’я.

Запропонувати учням обрати правильні варіанти продовження речення. Якщо діти згодні з варіантом, вони плескають у долоні.

— Якщо я чітко дотримуюся розпорядку дня, то я:

а)   все виконую вчасно;

б)  завжди запізнююся;

в)   встигаю багато чого зробити;

г)   почуваюся бадьорим і веселим;

д)  ходжу похмурий і втомлений.

Висновок: Дотримуватися розпорядку дня — корисно для здоров’я.

5.2. Оздоровча хвилинка.

5.3. Гра «Плутанина».

Мета: закріпити вміння учнів виконувати все послідовно.

Запропонувати учням розмістити сюжетні малюнки, які відображають основні етапи розпорядку дня, у певній послідовності.

Висновок: Щоб бути здоровим, треба постійно дотримуватися розпорядку дня.

5.4. Інсценізація на тему «Мій ранок».

Запропонувати учням показати їхні дії вранці, коли вони прокинулися та починають збиратися до школи.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Розкажіть про свій розпорядок дня.

— Які правила ви запам’ятали на уроці?

Висновок: Слід учитися організовувати свій день, щоб підтримувати здоровий спосіб життя.

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (15.12.2013)
Переглядів: 4364 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: