Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення. Рішення для здоров’я 2 - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення. Рішення для здоров’я 2

Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення.
Рішення для здоров’я

Мета: продовжувати вчити учнів приймати правильні рішення; розвивати вміння визначати вплив рішень на здоров’я людини, аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати повагу та тактовне ставлення до інших, любов до природи.

Очікувані результати: учні повинні знати про вплив рішення на здоров’я; учні повинні вміти аналізувати свої та чужі вчинки.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, картки з частинами прислів’їв, сюжетні малюнки.

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Знайди помилку».

Мета: вчити учнів приймати правильні рішення.

Запропонувати учням прослухати різні ситуації та виправити помилки на користь добрих вчинків.

   Прийшовши зі школи, я не роздягатимусь, не роззуватимусь — швиденько сяду за комп’ютер.

   Я читатиму цікаву книгу, лежачи в ліжку.

   Ділитися новими олівцями з друзями буду тільки тоді, коли вони дадуть мені за це цукерку.

   Я розбив мамину улюблену вазу. Скажу, що це зробив мій молодший братик.

   Я завжди не слухаюсь своїх батьків.

Висновок: Слід приймати такі рішення, щоб їхні наслідки не загрожували здоров’ю та добрим стосункам з оточуючими.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

Мета: розкрити значення здоров’я для життя людини.

  Як ви розумієте зміст прислів’я «Найбільше щастя у житті — здоров’я»?

Висновок: Здорова людина живе повноцінним життям, вона життєрадісна, у неї все виходить.

3.2. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Аналіз ситуацій.

Мета: вчити учнів обирати вірне рішення в різних ситуаціях.

1) Ти поділився з другом своїм секретом, а виявилося, що невдовзі секрет став відомий усім. Як ти вчиниш у даному випадку?

2) Дорогою зі школи однокласник поранив ногу. Твої дії?

3) Микола та Василь вчаться в одному класі. Якось під час перерви Микола вдарив Василя, бо в нього був поганий настрій. Як повинен повестися Василь?

4) Розмовляють два вчителі. Тобі необхідно негайно звернутися до одного з них. Твої дії?

5) Молодший братик (сестричка) просить тебе погратися з ним, а тобі хочеться подивитися улюблену телепередачу. Як ти вчиниш у цій ситуації?

Висновок: Вибір рішення може по-різному вплинути на настрій і здоров’я людини.

4.2. Робота в парах. Складання діалогів.

Мета: вчити учнів розрізняти добрі та погані ситуації.

Запропонувати учням розказати одне одному:

1) про найщасливіший день у їхньому житті;

2) про випадок із життя, коли вони навмисне завдали комусь болю.

Висновок: Від добра людині радісно, а від зла — сумно.

4.3. Оздоровча хвилинка.

Киця прокидається,
Лапками вмивається.
Квітка прокидається,
Росою умивається.
Ну а ми з сестрицею
Вмиваємось водицею.

4.4. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Чи важливо приймати правильне рішення? Чому?

— До чого можуть призвести неправильні рішення? Наведіть приклади.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Гра «Збери та поясни».

Мета: спонукати учнів робити добро людям.

Прочитати частини прислів’їв, які записані на дошці. З’єднати їх у пари. Пояснити їхній зміст.

      Стережися злого,                  збагачує всіх.

      Добро, яке ми чинимо,           чини добре.

      Не роби іншому того,            добром платять.

      За добро                                  чого собі не бажаєш.

Висновок: Прагни в житті робити якомога більше добра. Тоді твоє життя буде щасливим, отже, ти будеш здоровим.

6. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

— Чи часто в житті вам доводиться приймати важливі рішення без допомоги дорослих?

— Як рішення може впливати на наслідки?

— Як це може загрожувати здоров’ю людини?

— Якій людині краще живеться — добрій чи злій? Чому ти так думаєш?

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (16.12.2013)
Переглядів: 2286 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: