Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Небезпечні речі - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Небезпечні речі

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Небезпечні речі

Мета: ознайомити учнів із правилами поводження з речами, які можуть зашкодити здоров’ю; розвивати в дітей уміння обережно поводитися з такими речами; виховувати уважність.

Очікувані результати: учні повинні знати тлумачення понять «хімічні речовини», «мийні засоби», «гострі предмети»; учні повинні вміти поводитися з небезпечними речами.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, аркуш білого паперу, олівці, предмети для гри «Знайди предмети, які можуть зашкодити», завдання для роботи в групах.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Індивідуальне опитування. Робота з картками.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Літературна хвилинка.

Учитель пропонує учням послухати вірш про домашню аптечку та дати відповідь на запитання автора в кінці вірша.

Ми знайшли аптечку в домі
І потерли радо руки.
Там таблеток кольорових
Так багато — ціла купа!
Може, з’їсти якнайбільше,
Щоб ніколи не хворіти?
Та навіщо їх ховають,
Хто нам може відповісти?

                                   Т. Бугайова

Висновок: Ліки можна вживати тільки під наглядом дорослих!

Розповісти учням про те, що в них удома є предмети, які можуть бути шкідливими для їхнього здоров’я, якщо їх неправильно застосувати. Повідомити тему уроку.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Гра «Знайди шкідливі предмети, які можуть зашкодити».

Мета: вчити учнів вирізняти серед предметів ті, що можуть бути шкідливими для їхнього здоров’я.

Запропонувати учням розглянути предмети, які лежать на столі, та назвати ті з них, які можуть зашкодити здоров’ю (іграшка, книга, клей, яблуко, ручка, пральний порошок, оцет, ножиці, сірники, термометр, мийний засіб, ніж, викрутка, м’яч). Діти мають пояснити свою думку.

Висновок: Предметами, які можуть зашкодити здоров’ю,  не можна гратися.

4.2. Оздоровча хвилинка.

4.3. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Чи можна куштувати ліки?

— Що належить до побутової хімії?

— До чого призводять ігри зі шкідливими для здоров’я предметами?

— До кого треба звернутися у разі виникнення небезпеки для здоров’я?

— За якими номерами телефону?

4.4. Робота в парах. Складання правил поводження з небезпечними речовинами.

Висновок:

   Не куштуй ліки, приймай їх лише під наглядом дорослих.

   Не відкривай власноруч упаковки із побутовою хімією.

   Не користуйся небезпечними речовинами без дорослих.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 34–37.

5.2. Оздоровча хвилинка.

Розповідь учителя.

1)   Хімічні речовини.

2)   Що робити, якщо розбився ртутний термометр.

5.3. Робота в групах.

Розподілити дітей на 4 групи і запропонувати їм виконати такі завдання:

1) Скласти з літер слово, яке написано на етикетках легкозаймистих речовин.

О, н, ч, е, п, з, е, б, е, н, е, г, о, в. (Вогненебезпечно.)

2) Скласти зі слів висловлювання, яке написано на хімічних речовинах.

Місцях, в недоступних, зберігати, для дітей. (Зберігати в недоступних для дітей місцях.)

3) Назвати, які предмети в домі можуть призвести до отруєння.

4) Дати пораду дітям, як правильно поводитися з отруйними речовинами.

Висновок: Слід знати, які речовини та предмети можуть бути небезпечними, щоб зберегти своє здоров’я та життя.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Назвіть, які предмети з тих, що є у вас вдома, можуть зашкодити вашому здоров’ю.

— Як ви повинні поводитися з такими предметами?

— Чи можна вдихати запахи фарби, лаку, клею? Чому?

— Чи можна вживати ліки без дозволу дорослих?

— Назвіть телефони аварійних служб.

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (15.12.2013)
Переглядів: 2446 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: