Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу) - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу)

Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу)

Мета: ознайомити учнів із правилами поведінки в автономній ситуації у населеному пункті, якщо заблукав, загубився, відстав від класу; формувати навички безпечного переходу дороги; розвивати бажання свідомо дотримуватися правил поведінки на вулиці; виховувати самостійність.

Очікувані результати: учні повинні знати правила переходу проїжджої частини дороги; учні повинні вміти поводитися в автономній ситуації у населеному пункті.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, аркуш білого паперу, олівці.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Бліц-турнір.

— Назвіть основні причини виникнення пожежі.

— Які речі у вас удома можуть бути небезпечними?

— Чому дихати газом небезпечно для життя?

— Коли вода може бути причиною лиха?

— Назвіть телефони аварійних служб.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Аналіз ситуації.

Запропонувати учням уявити ситуацію, коли клас поїхав на екскурсію та хтось із учнів відстав від класу.

— Що повинен робити цей учень?

Висновок: Кожен з учнів може розгубитися в такій ситуації, тому потрібно знати, як правильно поводитися.

4.1. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Гра «Закінчи речення». Робота у групах. Аналіз ситуацій.

Мета: вчити учнів правильно діяти у ситуаціях, коли щось загрожує їхньому життю та здоров’ю.

1) Якщо я заблукав у місті, то я…

2) Якщо я заблукав у лісі, то я…

3) Якщо я загубився, то я…

4) Якщо я відстав від класу під час походу, то я…

Висновок: Якщо ти заблукав, загубився або відстав від класу, не панікуй, спробуй знайти дорослого, який зможе тобі допомогти, згадай свою домашню адресу, телефони своїх рідних, номер своєї школи.

4.2 Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— За яких обставин діти можуть загубитися?

— Що потрібно робити, якщо ти відстав від класу?

— До кого можна звернутися по допомогу?

4.3. Гра «Доповни речення».

Мета: вчити учнів правилам переходу дороги.

     Дорогу треба переходити лише у спеціально … (відведеному для цього місці — по переходу).

     Якщо на вулиці немає пішохідного переходу, то переходити її слід лише тоді, … (коли поблизу немає машин).

     Не можна перебігати дорогу перед … (транспортом, що рухається).

     Найнебезпечніша ділянка дороги — … (це перехрестя).

     Рух у нашій країні — … (правосторонній).

Висновок: Переходити дорогу можна тільки в спеціально відведеному для цього місці.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 38–39.

5.2. Оздоровча хвилинка.

5.3. Робота в групах. Аналіз ситуацій.

Мета: вчити учнів правильно поводитися в ситуаціях, коли заблукав, загубився, відстав від класу.

1) Ви з родиною пішли на свято на майдан, де збирається завжди багато людей. Ти раптом загубився. Твої дії?

2) Ви з однокласниками пішли до театру, і ти відстав від класу. Що ти робитимеш?

3) Коли ви з родиною були на прогулянці в лісі, ти заблукав. Яке рішення ти приймеш?

4) Під час екскурсії ти відстав від класу. Як ти вчиниш?

Висновок: В автономній ситуації необхідно звернутися до міліціонера або дорослого, який зможе тобі допомогти.

6. Підбиття підсумків уроку

6.1. Гра «Закінчи речення».

Мета: вчити учнів давати повну інформацію про себе.

     Мене звати…

     Моє прізвище — …

     Я живу…

     Навчаюся в школі №…, класі…

Висновок: Кожна дитина повинна знати своє прізвище, ім’я, домашню адресу та необхідні телефони задля власної безпеки.

6.2. Гра «Юні дослідники».

Мета: закріпити знання учнів про місцезнаходження своєї домівки.

Запропонувати кожному учневі взяти аркуш білого паперу, намалювати свій будинок, написати, на якій вулиці він розташований, намалювати дорогу біля дому та дорожні знаки, які там є.

Висновок: Кожен учень повинен уміти знаходити безпечний шлях додому.

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (15.12.2013)
Переглядів: 3953 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: