Підсумкова бесіда за розділами курсу «Основи здоров’я» - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Підсумкова бесіда за розділами курсу «Основи здоров’я»

Підсумкова бесіда за розділами курсу «Основи здоров’я»

Мета: закріпити і перевірити знання учнів із вивчених тем курсу «Основи здоров’я»: «Розпорядок дня», «Правила особистої гігієни. Догляд за руками, зубами, вухами та волоссям», «Харчування і здоров’я», «Фізичні вправи і загартовування», «Уміння товаришувати», «Активний і пасивний відпочинок. Рух і здоров’я», «Повага до себе та інших людей»; виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, матеріал для роботи в парах, малюнки із зображенням продуктів харчування, аркуш білого паперу, кольорові олівці.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Індивідуальне опитування. Робота з картками.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Мотиваційна бесіда.

Мета: розкрити значення здоров’я для життя людини.

— Чим є для людини здоров’я?

Висновок: Здоров’я для людини — це неоціненний скарб, який слід берегти.

4. Узагальнення та систематизація знань

4.1. Гра «Справжній друг».

Мета: перевірити знання учнів про дружбу та про те, яким повинен бути справжній друг.

Запропонувати дітям дати відповідь на запитання «Яким має бути справжній друг?».

Друг — це той:

а)   хто виконує ваші прохання;

б)  кому можна довірити таємницю;

в)   із ким приємно спілкуватися;

г)   хто може поділитися з вами останнім;

д)  хто дає добрі поради;

е)   хто всім подобається;

ж)  із ким завжди весело.

Висновок: Справжньому другові можна довірити таємницю. Він дає добрі поради та нічого для вас не шкодує.

4.2. Робота в парах.

Запропонувати дітям зібрати слова так, щоб утворилося висловлювання. (Слова записані на окремих аркушах.)

Продукти, ягоди, корисні, та, овочі, фрукти — .

Висновок: Ягоди, овочі та фрукти — корисні продукти.

4.3. Гра «Обери продукти».

Мета: закріпити знання учнів про корисні продукти харчування.

Запропонувати учням розглянути малюнки із зображенням різних продуктів й обрати з них тільки ті, які є корисними для здоров’я.

Висновок: Не всі продукти харчування корисні для здоров’я.

4.4. Оздоровча хвилинка. Вправа на саморегуляцію «Урятуй пташеня».

— Уявіть, що у ваших долонях — маленьке безпорадне пташеня. Зігрійте його. Повільно згинайте не до кінця пальчики по черзі, ховаючи у долоні пташеня. Подихайте на нього, зігріваючи рівним спокійним диханням. Прикладіть долоні до своїх грудей, віддайте пташеняті добро та ласку свого серця. А тепер розкрийте долоні і відпустіть пташеня. Уявіть, як воно радісно злетіло. Посміхніться йому і не сумуйте: воно ще повернеться до вас.

4.5. Виконання малюнка на тему «Якими видами спорту мені подобається займатися».

Запропонувати дітям намалювати на аркуші білого паперу предмети, які є необхідними в тих видах спорту, якими кожен учень полюбляє займатися. (М’яч, скакалка, ключка, ролики, лижі, боксерські рукавички, ракетка та ін.)

4.6. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемне запитання:

— Що потрібно робити, щоб краще зміцнити своє здоров’я влітку?

— Що таке здоровий спосіб життя?

4.7. Оздоровча хвилинка. Вправа «Письмо носом».

Немов олівцем, написати в повітрі цифри від 0 до 9 носом. Рухи повільні, спина пряма.

5. Закріплення знань учнів

5.1. Робота в зошиті, с. 62–63.

5.2. Вікторина «Це треба знати всім».

Мета: узагальнити знання учнів про правила особистої гігієни, розпорядок дня та загартовування.

Зачитати учням запитання. Діти по черзі відповідають на них.

1) Як часто потрібно чистити зуби?

2) Яка тривалість кожної процедури чищення зубів?

3) Коли треба обов’язково мити руки?

4) Чому руки треба мити частіше, ніж обличчя?

5) Чому постійно треба обрізати нігті?

6) Як правильно треба розчісувати волосся?

7) Що означає «дотримуватися розпорядку дня»?

8) Що означає «дотримуватися режиму харчування»?

9) Які є три види загартовування організму?

6. Підбиття підсумків уроку

Гра «Закінчи речення».

Запропонувати учням продовжити речення «Вести здоровий спосіб життя — це означає…».

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (16.12.2013)
Переглядів: 1097 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: