Емоції та настрій людини. Як покращити настрій - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Емоції та настрій людини. Як покращити настрій

Емоції та настрій людини. Як покращити настрій

Мета: довести учням необхідність позитивних емоцій для покращення настрою людини; розвивати в дітей мотивацію до аналізу власних вчинків; виховувати прагнення до саморозвитку.

Очікувані результати: учні повинні знати та розуміти, що таке настрій; учні повинні вміти розрізняти гарні та погані вчинки.

Обладнання і матеріали: підручник; робочий зошит; картки до ігор «Маленькі сонечка», «Склади слова»; ілюстрації до гри «Що таке добре? Що таке погано?»; запис мультфільму «Крихітка Єнот»; маски дійових осіб до інсценізації мультфільму.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Так чи ні».

Мета: перевірити знання учнями правил поведінки із членами своєї родини.

     Я можу накричати на близьких.

     Перед рідними можна не вибачатися.

     Під час розмови з рідними я вживаю ввічливі та добрі слова.

     Я завжди виконую прохання рідних.

     Я ніколи не допомагаю рідним вдома.

     Я люблю, коли моя родина збирається за святковим столом.

Висновок: Потрібно поважати членів своєї родини.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Гра «Склади слова».

Мета: вчити учнів вживати слова, які можуть покращити оточуючим настрій.

Запропонувати учням із поданих на дошці (або картках) складів утворити ввічливі слова.

                 Будь | лас | ка          Дя | ку | ю           Ви | бач | те           До | по | ба | чен | ня

Висновок: Добрі, ввічливі слова покращують настрій. Від гарного настрою людини залежить її самопочуття.

3.2. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Гра «Маленькі сонечка».

Мета: вчити учнів за допомогою міміки показувати, як може змінюватися настрій.

У кожного на парті лежать картки із зображеннями маленьких сонечок. Зачитувати дітям опис сонечка, а учні повинні показувати його настрій за допомогою виразу свого обличчя.

1) Сонечко спокійне, врівноважене, задоволене тим, що бачить на Землі.

2) Сонечко засмучене, йому хочеться плакати, бо чорна хмара не дає йому визирнути.

3) Чорна хмара розвіялася, сонечко веселе, воно тішиться, дивлячись на веселих і радісних людей.

Висновок: Настрій людини може змінюватися залежно від подій та обставин.

4.2. Гра «Що таке добре? Що таке погано?».

Мета: вчити учнів розрізняти добрі та погані вчинки.

Запропонувати учням розглянути малюнки із зображенням героїв відомих казок та розповісти, які добрі чи погані вчинки вони робили. Протягом бесіди наголошувати на тому, яке значення вчинки цих героїв мали для настрою оточуючих.

Герої казок: Крокодил Гена, Шапокляк, Червона Шапочка, Вінні-Пух, Цибуліно.

Висновок: Гарні вчинки покращують самопочуття.

4.3. Гра «Юний автор».

Мета: вчити учнів замислюватися над своєю поведінкою.

Запропонувати учням пригадати казку «Колобок», поміркувати та змінити сюжет так, щоб кінець був щасливим і радісним.

Висновок: Іноді виникають ситуації, коли, змінивши свою поведінку, можна змінити на краще й розвиток подій.

4.4. Інсценізація фрагмента з мультфільму «Крихітка Єнот».

Мета: показати учням, як може змінитися ставлення до себе й оточуючих завдяки посмішці та добрим вчинкам.

Запропонувати учням переглянути фрагмент із мультфільму «Крихітка Єнот», а потім проінсценувати його.

Висновок: Дружба починається з посмішки.

4.5. Оздоровча хвилинка.

4.6. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Які вчинки вважаються добрими?

— Що впливає на наш настрій?

— Яке значення має гарний настрій для здоров’я?

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 58–59.

5.2. Інтерактивна гра «Я — тобі, а ти — мені».

Запропонувати учням стати в коло та сказати щось приємне одне одному.

Висновок: Слід частіше говорити одне одному приємні слова. Це покращує настрій людини та її самопочуття.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Як настрій людини впливає на її самопочуття та здоров’я?

— Яких порад ви дослухатиметеся в житті?

— Порахуйте, скільки разів ви протягом тижня вживали ввічливі слова.

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (16.12.2013)
Переглядів: 3043 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: