Безпечні місця для ігор і розваг. Обережно: незнайомці! - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Безпечні місця для ігор і розваг. Обережно: незнайомці!

Безпечні місця для ігор і розваг. Обережно: незнайомці!

Мета: продовжувати знайомити дітей із правилами безпечної поведінки під час ігор та розваг; ознайомити дітей із правилами особистої безпеки під час зустрічі з незнайомими людьми; виховувати обережність, спостережливість.

Очікувані результати: учні повинні знати, які ігри та розваги є безпечними; учні повинні вміти правильно поводитись у різних небезпечних ситуаціях, зокрема під час зустрічі з незнайомцем.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, матеріали до гри «Вгадай місця для ігор і розваг», малюнки із зображеннями Буратіно, кота Базиліо та лисиці Аліси.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Вгадай місця для ігор і розваг».

Мета: повторити з учнями, які місця для ігор та розваг є небезпечними.

Запропонувати дітям скласти слова з переплутаних літер:

дівбутвониц (будівництво); хад (дах); фтіл (ліфт); конбал (балкон); родога (дорога).

— Чому ці місця є небезпечними?

Висновок: У небезпечних місцях діти не повинні гратися.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Гра «Подорож у казку».

Мета: довести до відома учнів, що є не тільки ті люди, які бажають добра одне одному, але й люди з поганими намірами.

Запропонувати дітям згадати казки, в яких є злодії, розбійники, шахраї.

— Чи можна зустріти в житті людей, схожих на таких персонажів? Чим вони небезпечні?

Висновок: Є люди, які можуть становити загрозу для інших, тому з ними треба поводитися обережно.

3.2. Постановка проблемного запитання. Аналіз ситуації.

— Ти залишився дома один. У двері хтось дзвонить. Твої дії?

— Чи можна впускати незнайому людину в дім? Чому?

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Гра «Знайди помилку».

Мета: закріпити знання учнів про правила поведінки з незнайомцями.

Запропонувати учням прослухати правила, складені для Буратіно котом Базиліо та лисицею Алісою. Діти мають визначити, чи все в них правильно.

     Розмовляй з незнайомцями на вулиці.

     Розмовляй з незнайомцями по телефону.

     Відчиняй незнайомцеві двері.

     Сідай в машину до незнайомців.

     Гуляй з настанням темряви.

Висновок: Ні в якому разі не спілкуйся з незнайомцями і нікуди з ними не йди. У разі небезпеки клич на допомогу дорослих.

4.2. Оздоровча хвилинка.

Готуймося, друзі, до доброї вправи:
Сплетені пальці за голову ставим.
Ось і готовий дружний наш клас:
Руки підводимо вгору на «раз»,
«Два» — опускаємо та видихаємо,
Спинку, як котик прудкий, вигинаємо.

4.3. Творча робота «Моя найулюбленіша гра».

Мета: вчити учнів обирати безпечні ігри та розваги.

Запропонувати учням по черзі розказати про свою найулюбленішу гру та визначити, чи є вона безпечною.

Висновок: Пам’ятайте, що тільки безпечні ігри зможуть зберегти ваші життя та здоров’я.

4.4. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Як правильно обирати безпечні місця для ігор та розваг?

— Чим можуть загрожувати ігри в небезпечному місці?

— Які предмети є небезпечними для ігор і розваг?

— Як правильно поводитися з незнайомцями?

— Що ви порадите тим дітям, які полюбляють гратися далеко від свого будинку?

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 38.

5.2. Оздоровча хвилинка.

5.3. Аналіз ситуацій.

Мета: закріпити знання учнів, здобуті на уроці.

1) Ви гуляєте на подвір’ї. Друг запропонував вам піти до нього додому подивитися на його нову іграшку. Ви підете з другом?

2) Ви гуляєте на подвір’ї. До вас підійшов незнайомець і запросив сісти до нього в машину. Ваші дії?

3) Ви заблукали під час прогулянки. Що ви робитимете?

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Уявіть, що ви прийшли до дитячого садка. Там діти ще не знають правил безпечної поведінки. Навчіть їх.

— Розкажіть, яких правил треба дотримуватись під час прогулянок.

— Як треба обирати місця для ігор та розваг?

— Як слід поводитися, якщо незнайома людина вам щось пропонує?

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (15.12.2013)
Переглядів: 3211 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: