Безпечні місця для ігор і розваг - Основи здоров ’я 1клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 1клас

Безпечні місця для ігор і розваг

Безпечні місця для ігор і розваг

Мета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки під час розваг; формувати уявлення учнів, що тільки від власної поведінки залежить їхнє життя й здоров’я; навчати вибирати для відпочинку безпечні ігри та розваги; виховувати уважність та обережність.

Очікувані результати: учні повинні знати, які місця для ігор і розваг є безпечними; учні повинні вміти користуватися правилами поведінки на вулиці під час ігор і розваг.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, малюнки із зображеннями предметів для відпочинку.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Казкове королівство Ламай-Круши».

Мета: повторити з учнями правила спілкування з друзями.

— Дуже далеко існує казкове королівство під назвою Ламай-Круши. Там у людей немає друзів, усі сваряться, роблять одне одному боляче. Допоможіть жителям цієї країни. Кожен з вас має проголосити по одному з добрих законів справжньої дружби, за якими мають жити мешканці цього казкового королівства.

Висновок:

   Завжди прислухатися одне до одного.

   Ніколи не брехати одне одному.

   Не кривдити та не обзивати одне одного.

   Завжди підтримувати одне одного.

   Не залишати одне одного в біді.

   Завжди чинити по справедливості.

   Завжди поступатися одне одному.

   Допомагати одне одному.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Гра «Закінчи речення». Обговорення відповідей учнів.

Мета: ознайомити учнів із тим, що відпочивати теж потрібно вміти. Запропонувати дітям закінчити речення «Я люблю відпочивати таким чином:…» та проаналізувати можливі небезпеки на відпочинку.

Висновок: Відпочинок має бути безпечним.

3.2. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Відгадування загадок.

Мета: згадати, які є предмети для організації активного відпочинку, та повторити правила поведінки під час активного відпочинку.

Запропонувати учням відгадати загадки та відповісти на запитання.

В сніжний і студений час
Люблять всі малята нас.
З гірки ми рушаєм в путь,
А на гірку — нас везуть.

                             (Санчата.)

Ой, немає їм ціни!
По льоду біжать вони —
Швидконогі… (ковзани).

Ми — спортсмени, нас обох
Бачиш ти завжди удвох.
Ми по снігу швидко линем,
Ще й стрибаємо з трампліну.

                                            (Лижі.)

Я тримаюсь на ходу,
А спинюся — упаду.

                     (Велосипед.)

— На чому ще ви любите кататися?

— Яких правил ви повинні при цьому дотримуватися?

4.2. Гра «Так чи ні».

Мета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки на вулиці під час ігор і розваг.

     Я не попереджаю батьків про своє місцезнаходження під час прогулянки.

     Я граюся не на ігрових, а на будівельних майданчиках чи біля проїжджої частини.

     Я катаюся на роликах, скейтборді, велосипеді тільки на безпечних майданчиках і доріжках.

     Я не перебуваю довго на сонці, у спеку надягаю головний убір.

     На санчатах та ковзанах я катаюся в парку, лісі, на спортивному майданчику, стадіоні.

Висновок: Щоб відпочинок був безпечним, потрібно дотримуватися всіх необхідних правил.

4.3. Оздоровча хвилинка.

Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
В класі добре ми працюємо,
Нумо разом потанцуємо!

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

— Чи можна гратися біля дороги та на будівельних майданчиках?

— Де потрібно кататися на велосипеді?

— Чи можна самостійно виходити на кригу?

— Чи можна влітку пірнати у воду в незнайомому місці?

5.2. Робота в зошиті, с. 29–33.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Який відпочинок є для вас найкращим?

— Де небезпечно гратися, відпочивати?

— Де не можна гратися, розважатися?

— Де можна гратися у місті?

— Де можна гратися у селі?

 

Категорія: Основи здоров ’я 1клас | Додав: uthitel (15.12.2013)
Переглядів: 2690 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: