Тема 20. Дорожні знаки - Основи здоров ’я 4 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 4 клас

Тема 20. Дорожні знаки
Дорожні знаки
Мета: продовжувати поглиблювати знання учнів про дорожні знаки та групи, до яких вони належать; розвивати в учнів уміння орієнтуватися в дорожніх ситуаціях, використовуючи знання про дорожні знаки; виховувати в дітей зосередженість, самостійність.
Очікувані результати: учні повинні знати основні дорожні знаки та групи, до яких вони належать; учні повинні вміти розрізняти дорожні знаки за певних обставин на дорозі.
Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, картки, предметні малюнки; малюнки із зображенням облич із різним настроєм.
Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок.
1. Організаційний момент
2. Перевірка виконання домашнього завдання
2.1. Індивідуальне опитування. Робота з картками.
2.2. Фронтальне опитування.
— На які групи поділяються дорожні знаки?
— Як розпізнати попереджувальні, заборонні, наказові знаки?
— До якої групи належить знак, який інформує про місце зупинки трамвая?
— Як називається група знаків у блакитному прямокутнику із зображенням телефону, позначки SOS, червоного хреста?
— Що означають знаки у вигляді білих прямокутників з чорними символами або написами?
2.3. Інтелектуальна розминка.
Учитель пропонує учням виконати завдання.
— Що зайве в ряді слів: попереджувальні, заборонні, наказові, пунктуаційні, інформаційно-вказівні, сервісу. (Пунктуаційні).
— Спробуйте узагальнити поняття: пішохідний перехід, слизька дорога, залізничний переїзд із шлагбаумом, небезпечний поворот праворуч — це знаки… (попереджувальні)
— Які слова «заховалися» в даному записі? 
Цядиележо (ожеледиця), дилівані (інваліди), ранторес (ресторан), някарлі (лікарня). Якими знаками вони позначаються?
3. Актуалізація опорних знань учнів
Робота в групах «Фантастичне доповнення».
Учитель пропонує учням скласти казку «Зниклі знаки» (про те, що може статися на проїжджій частині, якщо зникнуть дорожні знаки).
4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку
Аналіз ситуаці ї.
Учитель зачитує учням ситуацію. Діти мають розповісти, як би вони вчинили.
— Тобі треба перейти дорогу, але ти не бачиш знак «Пішохідний перехід» і поблизу немає світлофора. Твої ді ї?
5. Узагальнення та закріплення нових знань
5.1. Гра «Знайди помилку».
Учитель зачитує учням твердження, діти обмірковують їх та ви­­­­с­ловлюють свою думку щодо того, правильні вони чи ні.
1) У блакитному крузі білою фарбою зображено велосипед — це знак «Рух на велосипеді заборонено».
2) У блакитному прямокутнику білою фарбою зображено фігуру людини, яка піднімається по сходах — це знак «Підземний пішохідний перехід».
3) У трикутнику чорною фарбою зображено позначку «Х» — це знак «Перехрещення з другорядною дорогою».
4) У трикутнику чорною фарбою зображено фігуру людини, яка виконує якусь роботу — це знак «Слизька дорога».
5.2. Оздоровча хвилинка.
5.3. Робота з підручником (с. 109–111).
а) Бесіда за малюнками;
б) читання й обговорення тексту підручника;
в) складання запитань.
Учням пропонується скласти контрольні запитання на тему «Дорожні знаки».
5.4. Робота в зошиті.
5.5. Бліц-турнір.
Учитель ставить учням запитання, а діти по черзі відповідають на них.
Як називається місце, де на вахті стоїть міліціонер? (Пост ДАІ.)
Вам дуже хочеться їсти. Який знак ви шукатимете? («Ресторан або їдальня».)
Який знак вас «напоїть»? («Питна вода».)
Ніч. Зупинитися б на відпочинок. Але де? Який знак підкаже? («Місце відпочинку».)
6. Підбиття підсумків уроку
6.1. Опитування-підсумок.
— Що було цікавого на уроці?
— Про що дізналися сьогодні?
— Що на уроці було головним?
6.2. Гра «Самооцінка».
Учитель пропонує учням оцінити власну роботу на уроці.
6.3. Гра-оцінювання «Обличчя».
Кожен учень демонструє малюнок із зображенням одного з облич відповідно до свого настрою в кінці уроку.
7. Домашнє завдання

Категорія: Основи здоров ’я 4 клас | Додав: uthitel (12.03.2014)
Переглядів: 2608 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: