Урок 1/1 Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається - Основи здоров ’я 3 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 3 клас

Урок 1/1 Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається

Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається

Мета: ознайомити учнів зі змістом курсу «Основи здоров’я» для 3 класу; формувати в дітей уявлення про значення здоров’я для життя людини; розвивати вміння визначати показники здоров’я; виховувати почуття самоповаги, гідності, впевненості у собі.

Очікувані результати: учні повинні знати, що таке здоров’я і чому його потрібно берегти; учні повинні вміти аналізувати фізичні, психологічні та духовні показники здоров’я.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, картка «Світлофор» для кожного учня, сюжетні малюнки, плакати.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

— Девізом наших занять у цьому році стануть слова:

«Я вмію думати, вмію міркувати,
що корисно для здоров’я, буду обирати!»

2. Актуалізація опорних знань учнів

2.1.  Гра «Збери прислів’я».

Мета: формувати в учнів уявлення про те, що здоров’я — найцінніший скарб.

На дошці або на картках написані слова. Школярі повинні розташувати їх у такій послідовності, щоб можна було прочитати прислів’я.

— Складіть прислів’я й поясніть їхній зміст.

•   можна  крім  все  здоров’я   придбати,

•   голова  здоров’я —   всьому

Висновок: Здоров’я — найдорожче, що є в кожної людини.

2.2.  Постановка проблемного запитання.

— Чи можна здорову людину вважати щасливою? А хвору? Чому?

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Розповідь учителя.

1) Ви на рік подорослішали.

2) Для чого потрібно вивчати предмет «Основи здоров’я»?

3) Що таке зусилля, посильна робота?

4) Як формується м’язова витривалість?

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1.  Робота в групах. Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

Мета: формувати в учнів розуміння того, що здоров’я потрібно берегти змолоду.

На кожне запитання діти шукають відповіді своєю групою, а потім представники груп висловлюють колективну думку.

— Яку роботу може виконувати здорова людина?

— Від чого залежить наше здоров’я?

— Що таке здоров’я?

Висновок: Здоров’я — це фізичний, психічний і духовний стан людини, а не тільки відсутність хвороб.

4.2.  Оздоровча хвилинка.

4.3.  Робота з підручником (с. 4—8).

а) Розгляд та аналіз малюнків.

б)     Читання й обговорення тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

4.4.  Робота в зошиті.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1.  Гра «Світлофор».

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про показники здоров’я.

Учитель ставить запитання та пропонує варіанти відповіді на нього, а учні сигналізують йому червоною або зеленою стороною картки про правильне чи неправильне твер­дження.

— Що ви вважаєте показниками здоров’я?

(Колір очей, правильне харчування, зріст, постава, модний одяг, працездатність, гарний настрій, гра в комп’ютерні ігри, заняття спортом, куріння, прибирання в кімнаті, бажання вчитися, заздрість.)

Висновок: Необхідно вести здоровий спосіб життя, щоб якнайдовше зберегти здоров’я.

5.2.  Робота в парі.

— Запишіть, із чого складається ваш здоровий спосіб життя.

5.3.  Гра «Так чи ні».

Мета: допомогти учням визначити, яку посильну роботу вони можуть виконувати вдома.

Учитель ставить запитання та пропонує варіанти відповіді на нього. Якщо учні згодні з ним, то роблять оплеск у долоні, якщо ні — мовчать.

— Яка робота вам під силу?

(Поприбирати в кімнаті; помити посуд; перекопати всі грядки на городі; сходити до магазину; підтягнутися 20 разів; прогулятися з песиком; винести сміття.)

Висновок: Діти повинні допомагати батькам.

6. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Учитель з уявним мікрофоном підходить по черзі до дітей, ставить запитання і бере «інтерв’ю».

— Як почувається здорова людина?

— Від чого залежить наше здоров’я?

— Як потрібно зміцнювати свій організм?

— Що потрібно робити для того, щоб мати гарний настрій?

— Які показники здоров’я ви знаєте?

7. Домашнє завдання

 

Категорія: Основи здоров ’я 3 клас | Додав: uthitel (24.08.2014)
Переглядів: 426 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: