Урок 7 Ранкові і вечірні гігієнічні процедури - Основи здоров ’я 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 2 клас

Урок 7 Ранкові і вечірні гігієнічні процедури

Ранкові і вечірні гігієнічні процедури

Мета: формувати в учнів практичні навички догляду за своїм тілом; допомогти учням засвоїти алгоритми правильного миття рук, вушних раковин, догляду за нігтями, чищення одягу тощо; формувати у дітей бажання щоденно дотримуватися правил особистої
гігієни; розвивати вміння бути охайним; виховувати охайність, прагнення чистоти й порядку.

Очікувані результати: учні повинні розуміти, які властивості має шкіра, значення шкіри для організму; учні повинні вміти доглядати за своїм тілом.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, металеві предмети, м’яка іграшка, предмети особистої гігієни.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1.    Організаційний момент

2. Перевірка виконання домашнього завдання

Індивідуальне опитування.

3.    Актуалізація опорних знань учнів

Відгадування загадок.

— Знайдіть предмети­відгадки на столі і розкажіть, для чого вони потрібні.

Мию, мию без жалю,
Мию там, де брудно.
А купатись не люблю,
Бо від того худну.

                      (Мило.)

Кістяна спинка,
На черевці — щетинка,
По брамі стрибала,
Крихти виганяла.

          (Зубна щітка.)

Зуби є, рота немає.

        (Гребінець.)

4.    Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

4.1. Постановка проблемного запитання.

— Від виконання яких щоденних правил гігієни залежить ваше здоров’я?

4.2. Літературна хвилинка.

Завдання: прослухати та обговорити зміст вірша.

Цілу армію подужить
Той, хто з чистотою дружить.
Не страшні йому мікроби
Та від рук брудних хвороби.
Кожен учень гарно знає,
Що йому допомогає
Знаменитий Мийдодір,
Умивальників начальник
І мочалок командир.

                    (О. Чеботарьов)

— Чому потрібно бути чистим і охайним?

— Для чого потрібно вмиватися?

— Які хвороби брудних рук ви знаєте?

5.    Сприйняття й осмислення нового матеріалу

5.1. Практична робота.

Дослід І. На партах в учнів лежать м’яка іграшка, металеві предмети (ключ, монетка тощо). Діти по черзі кладуть їх на долоню своєму сусідові по парті із заплющеними очима.

— Що ви відчули? (Тепло, холод.)

Дослід ІІ. Учні мають міцно стиснути долоню в кулак.

— Що ви відчули? (Біль.)

Висновок: Наше тіло покрите шкірою. Вона допомагає людині відчути тепло, холод, біль, не дозволяє шкідливим мікробам потрапляти в організм. Тіло слід тримати в чистоті.

Довідка: На шкірі знаходяться нервові закінчення, які попереджують людину про біль, холод, тепло.

5.2. Складання правил особистої гігієни.

— Як потрібно слідкувати за чистотою тіла?

5.3. Гра «Знайди пару».

Мета: дати учням поняття про чистоту як запоруку здоров’я.

На дошці записані частини прислів’їв.

— З’єднайте частини прислів’їв. Поясніть їх.

(Чистота —           з брудом дружить.

Хвороба            запорука здоров’я.)

5.4. Оздоровча хвилинка.

6.    Узагальнення та закріплення нових знань

6.1. Робота з підручником.

а) Розгляд і аналіз малюнків.

б) Читання та обговорювання тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

6.2. Робота в зошиті.

6.3. Усний тест «Догляд за собою».

Мета: навчити учнів доглядати за собою.

Шкільну форму чистять:

а) раз на місяць;

б) раз на семестр;

в) раз на тиждень та щоразу, як вона забрудниться.

Нігті треба:

а) обрізати раз на тиждень;

б) обгризати раз на тиждень;

в) обрізати раз на місяць.

Висновок: Треба своєчасно доглядати за своїм тілом.

7.    Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити знання дітей про гігієнічні процедури.

— Які речі є індивідуальними для кожної людини? Чому?

— Які ранкові процедури ви виконуєте? А вечірні?

Висновок: Чистота тіла важлива для здоров’я організму.

8.    Домашнє завдання

Категорія: Основи здоров ’я 2 клас | Додав: uthitel (19.10.2015)
Переглядів: 765 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: