Інтегрований урок основ здоров"я та математика: Закріплення таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступені. Безпека на дорозі. - Основи здоров ’я 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Основи здоров ’я 2 клас

Інтегрований урок основ здоров"я та математика: Закріплення таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступені. Безпека на дорозі.
3.1. Інтегрований урок з математики та основ здоров’я. 2 клас.
Тема з математики: Закріплення таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступені.
Тема з основ здоров’я: Безпека на дорозі. Причини небезпечних ситуацій на дорозі.

Мета: – закріпити табличне множення числа 2;
- формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня;
- вчити мотивувати вибір дій;
- удосконалювати обчислювальні навички;
- повторити правила дорожнього руху;
- призначення дорожніх знаків;
- закріпити вміння правильно переходити вулицю;
- розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість;
- розвивати пізнавальний інтерес;
- виховувати бережливе ставлення до свого життя та життя інших.
Обладнання: СД, дорожні знаки (прикріплені на дошці), таблиці, вірші

ХІД УРОКУ
І.Організація класу.
Учитель: - Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. До нас завітають казкові герої, ми
А щоб урок пройшов не марно, треба сісти рівно й гарно. І протягом всього уроку стежити за своєю поставою. Дбати про своє здоров'я. Бо у здоровому тілі - здоровий дух і будуть міцні знання.
Діти, всі готові до уроку? А чи цікавий буде наш урок, це залежить від вас. Наскільки старанно, уважно ви будете працювати.
Пригадаємо девіз нашого уроку(разом):

Міркувати – швидко!
Відповідати – правильно!
Лічити – точно!
Писати – гарно!
Вчитель: Правила руху в нашій країні для пішоходів усюди єдині, Знати їх добре повинні всі ми, Щоб не трапилось біди
Добре знаки вивчим ми.

(вибігає Незнайко)
Велике місто – просто горе…
Я розгубився: «Ой!» і «Ай!».
Не знаю знаків світлофора,
Я впав у розпач і не знаю:
То де ж дорогу перетнуть?


Вчитель. Ну, що ж, Незнайку, залишайся на уроці. Уважно все слухай і запам’ятовуй. А діти постараються тобі допомогти.
ІІ. Повідомлення теми та мети
(заходить Світлофор)
- Дозвольте відрекомендуватись. Я - світлофор Моргайко, який допомагає машинам і пішоходам виконувати правила дорожнього руху.
ІІІ.Мотивація навчальної діяльності.
- Скільки очок у світлофора? (3)
3.1.Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть всі двоцифрові числа, в яких є цифра 3.
3.2.Цікава хвилинка.
-А чи знаєте ви, звідки походить назва «світлофор»? Назва ця походить від двох слів: нашого слова «світло» і грецького «форос» - несе. Отже, у перекладі на нашу мову «світлофор» означає: той, що несе світло. А чи знаєте ви, що світлофори походять від прапорців, якими користувалися залізничники, щоб керувати рухом потягів? Було три прапорці:червоний, який забороняв рух, жовтий, що закликав до обережності, і зелений, який дозволяв вільно їхати. Мали три кольори і перші світлофори, котрі з’явилися на початку ХХ століття. Це були великі дошки, пофарбовані у три кольори. По їхній поверхні з одного кольору на інший переповзала стрілка, вказуючи, який саме колір слід брати до уваги. Її важко було розгледіти здаля, і водії помилялися, не розуміючи, на який колір вона вказує.На сучасних світлофорах вогні спалахують по черзі, так що сплутати їх можна хіба навмисне.
ІУ.Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь і навичок.
4.1.Усний рахунок. -А як наші діти бачать кольори, ми зараз перевіримо.
4 6 8 9 10 11

14 16 17 14 15 16

10 8 9 12 4 15

( Позначити стрілочками правильні відповіді)

4.2.Гра «Мікрофон»
- Давайте пригадаємо, що означають кольори світлофора. (Відповіді дітей)
- Отже, жовтий – це увага. А які ви уважні, перевіримо наступним завданням.
Виправ помилки. (На жовтих картках)

4.3.Робота з таблицями.(Усно)

- Діти, а які у світлофора є помічники?
- Щоб пересвідчитись, чи ваші відповіді правильні, потрібно справитись з наступним завданням:
Розмістити відповіді в порядку зростання, від найменшої до найбільшої.
(Робота в парах)

Усіх рятує пішоходів
Від аварій, травм і бід
І безпечне й зручне місце
Пішоходний перехід.

- Як ще називають пішохідний перехід? (Зебра) (Звернути увагу на зображення тварини зебри)
Вона теж принесла вам завдання:
4. 4. Встав пропущені знаки.
2__6__13=25 2__9__3=15

- Наступне завдання:
4.5.Що зайве?
8 10 11 12 14 16 18
А які ще числа могли б стояти в цьому ряду? Чому?
У. Фізхвилинка (Під мелодію «Пісня шофера»)
4.6.Робота над задачами.
- Ви правильно поставили знаки, тому і відповідь правильна.
- А як ви знаєте дорожні знаки, зараз перевіримо. (Діти називають попереджувальні, заборонні та наказові знаки).
4.7.Гра «Назви множники»

Задача.
Через пішохідний перехід ішла група із 19 дітей. Хлопчиків було 5 пар. Решта – дівчатка. Скільки було дівчаток?
(Скорочений запис записати на дошці)
УІ. Підсумок уроку.
6.1. Гра «Світлофор». Коли покажу вам зелений колір, ви тихенько починаєте тупати ногами, жовтий колір – плескаємо в долоні, червоний – тиша. Будьте уважними.
- Діти, то що ви запам’ятали із сьогоднішнього уроку?
Відповіді дітей.
УІІ. Рефлексія
- У вас на партах лежать стікери, на яких намальовані кружечки. Якщо вам сподобався урок, зафарбуйте його зеленим кольором, якщо не дуже – жовтим, а якщо не сподобався, то червоним. Наклейте ці листочки на наш світлофор.
(Під мелодію про дорожні знаки діти наклеюють стікери на світлофор, намальований на дошці)
- А домашнє завдання ви знайдете на дорожніх знаках, які є на дошці. Виберіть собі знак самостійно. (Записано на дорожніх знаках приклади на таблицю множення на 2, намалювати дорожній знак, який вибрали).
Категорія: Основи здоров ’я 2 клас | Додав: Аркадшкола (11.03.2014) | Автор: Турянська Олена миколаївна E
Переглядів: 1335 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: