Урок 14. Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки - Навчання грамоти Читання 1 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Навчання грамоти Читання 1 клас

Урок 14. Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки

Урок 14. Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки

Мета: перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, визначати наголос, будувати звукові моделі слів, складати речення з опорою на схеми, графічно зображати речення; розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння слухати казку, відтворювати її зміст з опорою на ілюстрацію; виховувати інтерес до читання.
 
Хід уроку 
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    ПЕРЕВІРКА ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
1.     Графічний диктант
— Запишіть схеми речень. Дівчинка читає книжку. Хлопчик сидить. Літак летить у небі.
2.     Поділіть слова на склади. Поставте наголос
Слова: риба, груша, їжак, машина, гарбуз, лисиця.
3.     Складіть звукові моделі слів: ріпка, літак, ворона, хата, дерево, олень
4.     З'єднайте малюнок з відповідною моделлю
III.   РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (С.21-22)
—  Розгляньте увалено малюнки і складіть розповідь за малюнками і запитаннями.
—  Дайте імена дітям.
—  Куди пішли діти?
—  Що вони несли в руках?
—  Що назбирали діти в лісі?
—  Чим ласували діти? Де в цей час вони поділи кошики з грибами?
—  Яка несподіванка чекала на них?
—  Де ж поділися гриби?
Фізкультхв илинка
Раз,два, три, чотири, п'ять — 
Треба вправи починать. 
Раз, два, три, чотири — 
Руки в боки, два підскоки. 
Раз, два, три — 
Нові вправи почали: 
Нахил вправо, нахил вліво. 
Вгору, вниз подивись, 
До роботи знов берись.
IV.   РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ-ГРА «ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ»
1.     Виразне читання пісні вчителем
—  Яких гарбузових родичів ви запам'ятали?
—  Хто був гарбузовою господинею?
—  А хто сестрицею?
—  Ким доводяться гарбузові огірочки, буряки?
—  Доберіть загальну назву: морква, огірки, буряки, бараболя — це.. {овочі).
—  Як по-іншому називають бараболю? (Картопля)
2.     Колективне розглядання книжки
—  Подивіться на обкладинку. На обкладинці написана назва книжки.
—  Що зобразив художник на обкладинці? Яким художник зобразив гарбу за, моркву, диню, бараболю?
3.     Інсценізація української народної пісні-гри «Ходить гарбуз по городу»
Учні одягають маски героїв та інсценізують казку.
4.     Гра «Впізнай героя»
•   Стоять півні на грядках
У червоних чобітках. (Буряки)
•   Хто, неначе апельсин, Вітаміни мас всі.
Та не з дерева звисає,
А у землю ніс ховає? (Морква)
•   Заховалась під листком 
Зелена мишка з хвостом. 
Лиш один зубочок взяв. 
Разом з хлібом пожував — 
Мов вогнем, язик припік. 
Називається... (часник).
•   На городі восени 
Всюди жовті кабани 
Прив'язані за хвости, 
Щоби не змогли втекти. (Гарбузи)
—  Яка з відгадок зайва? Чому? (Часник не є героєм української народної пісні.)
V.    ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що найбільше запам'яталося з сьогоднішнього уроку?
—  Що розповісте вдома батькам?
Категорія: Навчання грамоти Читання 1 клас | Додав: uthitel (25.09.2014)
Переглядів: 741 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: