Урок 8. Типи музики. Узагальнення - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 8. Типи музики. Узагальнення

Урок 8.
Типи музики. Узагальнення

Мета уроку: узагальнити тему, перевірити її засвоєння учнями.

Очікувані результати: учні розповідають, про що вони дізналися на уроках музичного мистецтва, які три типи музики запам’ятали, пояснюють їхні особливості, пригадують музичні твори і вивчені пісні, які їм найбільш сподобалися. Учні виразно співають, ритмічно виконують танцювальні рухи під музику, виражають її характер у виконанні й у пластичних рухах.

Обладнання: ___________________________________________________________________

Тип уроку: узагальнюючий.

Домінанти уроку:

                              — типи музики;

                              — пісня, танець, марш.

  • 1.  Організаційний етап

1.1. Вхід до класу під музику.

1.2. Перевірка присутності учнів:

кількість за списком ___,

кількість присутніх на уроці ___,

відсутніх ___.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

  • 2.  Орієнтовний план уроку

Урок будується довільно, на розсуд учителя. Музичний матеріал — на вибір учителя і за бажанням учнів. Головне завдання — узагальнення і закріплення знань за темою «Типи музики».

  • 3.  Актуалізація опорних знань

3.1.  Розспівування. Поспівка «В нашім класі».

3.2.  Повторення матеріалу попередніх уроків.

3.3.  Виконання в русі вивчених пісень.

3.4.  Повторне слухання музичних творів.

Порада вчителю

Рекомендуємо скористатися матеріалами СД, а саме — провести гру «Музичне лото» (2 класс):

1, 1а — Визнач тип музики

2, 2а — Які це танці?

  • 4.  Мотивація навчальної діяльності

— Що нового і цікавого дізналися учні на уроках музичного мистецтва?

Підкреслити, що в нашому повсякденному житті ми постійно зустрічаємось із трьома типами музики — піснею, танцем і маршем, що свідчить про їхнє велике значення у житті людини. Ця тема збагатила учнів новими враженнями, познайомила з шедеврами світової музики і творчістю видатних композиторів. Знання, набуті учнями, допоможуть їм у сприйманні музичних творів, стати грамотними слухачами і цінителями музичного мистецтва.

  • 5.  Орієнтовні завдання і запитання

5.1.  Хто потрібен, щоб виникла музика?

5.2.  Які є типи музики та їхні особливості.

5.3.  Чи можуть різні типи музики зустрічатися в одному творі? Навести приклади.

5.4.  Що таке пісня-марш? Пісня-танець?

5.5.  Які музичні твори найбільш запам’яталися і сподобалися учням? Чому? Хто їх написав?

5.6. Що таке «а капела», «динаміка», «мажор», «мінор».

5.7.  Чи стали учні краще розуміти музичне мистецтво завдяки знайомству з особливостями трьох основних типів музики?

  • 6.  Узагальнення та закріплення знань

За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва».

  • 7.  Підбиття підсумків уроку

Завдяки знайомству з трьома типами музики учні стали краще розуміти музичне мистецтво, суттєво збагатився їхній слухацький досвід і музичний кругозір.

  • 8.  Вихід із класу
Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (09.09.2014)
Переглядів: 753 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: