Урок 7. Зустрічі пісні, танцю, маршу - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 7. Зустрічі пісні, танцю, маршу

Урок 7.
Зустрічі пісні, танцю, маршу

Мета уроку: ознайомити учнів з прикладами «зустрічі» різних типів музики в одному творі. Дати поняття «пісня-марш», «пісня-танець», «танець-хода», «полонез», «динаміка». Розвивати в школярів співацькі навички, почуття ритму, виховувати художній смак, інтерес до класичної музики, творчості видатних композиторів.

Очікувані результати: учні наводять приклади пісень-маршів і пісень-танців, визначають в них ознаки різних типів музики, пояснюють, що таке полонез, називають видатних композиторів, проявляють інтерес до класичної музики, висловлюють свої враження від музичних творів, виразно співають, ритмічно рухаються під музику.

Обладнання: ___________________________________________________________________

Тип уроку: комбінований, поглиблення теми.

Домінанти уроку:

                              — пісня-марш,

                              — пісня-танець,

                              — марш-хода.

  • 1.  Організаційний етап

1.1. Вхід до класу під музику.

1.2. Перевірка присутності учнів:

кількість за списком ___,

кількість присутніх на уроці ___,

відсутніх ___.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

  • 2.  Орієнтовний план уроку

2.1.  Вхід до класу під звучання пісні «Гей ви, козаченьки» (муз. Г. Татарченка).

2.2.  Розспівування. Поспівки «В нашім класі» (муз. Д. Кабалевського).

2.3.  Виконання в русі пісень «Гей, військо йде» (муз. В. Верховинця) і «Ой заграйте, дударики» (муз. А. Філіпенка).

2.4.  Розучування «Пісні-маршу» з опери Б. Олексієнка «Марійка-розгубійка». Виконання в русі.

2.5.  Виконання в русі української народної пісні «Дощик». Музикування.

2.6.  Виконання танцювальних рухів під мелодії танцювальних пісень. Музикування.

2.7.  Слухання «Танця з кубками» з балету «Лебедине озеро» П. Чайковського (перегляд відеофрагмента).

2.8.  Узагальнення матеріалу.

2.9.  Вихід із класу під «Танець із кубками» П. Чайковського (або за вибором учителя).

  • 3.  Актуалізація опорних знань

3.1.  Бесіда з учнями.

— З якими трьома типами музики ви познайомилися?

— Чим відрізняється їхня музика?

3.2.  Розспівування. Поспівки «В нашім класі» (муз. Д. Кабалевського).

3.3.  Виконання в русі пісень «Гей, військо йде» (муз. В. Верховинця), «Ой заграйте, дударики» (муз. А. Філіпенка), української народної пісні «Дощик» та інших танцювальних пісень. Музикування.

  • 4.  Мотивація навчальної діяльності

4.1.  Повідомлення теми уроку.

4.2.  Мотиваційна бесіда.

На цьому уроці учні переконаються, що іноді різні типи музики «зустрічаються» в одному музичному творі. Так утворюються пісні-марші, пісні-танці тощо. Ці знання збагатять музичний кругозір учнів, стануть у нагоді при сприйманні й аналізі музичних творів.

  • 5.  Етап засвоєння нових знань

5.1.  Співрозмова з учнями за темою уроку.

5.2.  Розучування «Пісні-маршу» з опери Б. Алексєєнка «Марійка-розгубійка».

5.3.  Слухання «Танцю з кубками» з балету «Лебедине озеро» П. Чайковського (перегляд відеофрагмента).

  • 6.  Узагальнення та закріплення знань

6.1.  Що нового про музику дізналися учні на уроці?

6.2.  Які музичні твори прозвучали?

6.3.  У чому полягає особливість цих творів?

6.4.  Яка музика найбільш вразила і сподобалася учням? Чому?

6.5.  За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва».

  • 7.  Підбиття підсумків уроку

Пісні-марші і пісні-танці — дуже розповсюджені музичні явища. Вони зустрічаються в народній і професійній творчості.

  • 8.  Вихід із класу

Під музику «Танця з кубками» з балету «Лебедине озеро» П. Чайковського (або за вибором учителя).

Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (09.09.2014)
Переглядів: 682 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: