Урок 5. Пісня - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 5. Пісня

Урок 5.
Пісня

Мета уроку: поглибити уявлення учнів про пісню як один з типів музики, визначити її головні ознаки — наспівність і мелодійність. Познайомити школярів з механічним музичним інструментом — шарманкою. Розвивати музичний слух, навички кантиленного співу. Засобами музики виховувати в учнів людяність і чуйність.

Очікувані результати: учні називають ознаки пісні як типу музики — наспівність і мелодійність, виражають їх у співі і пластичних рухах, мають уявлення про шарманку і шарманщиків, розуміють зміст і характер пісні Л. Бетховена «Бабак», виразно співають, ритмічно рухаються
під музику.

Обладнання: ___________________________________________________________________

Тип уроку: комбінований, поглиблення теми.

Домінанти уроку:

                                — пісня як тип музики;

                                — шарманка, шарманщик.

  • 1.  Організаційний етап

1.1. Вхід до класу під музику.

1.2. Перевірка присутності учнів:

кількість за списком ___,

кількість присутніх на уроці ___,

відсутніх ___.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

  • 2.  Орієнтовний план уроку

2.1.  Вхід до класу під звучання української народної пісні «Галя по садочку ходила» у виконанні дитячого хору.

2.2.  Розспівування. Поспівка «Йшла лисичка по стежинці».

2.3.  Виконання української народної пісні «Галя по садочку ходила» і пісні А. Філіпенка «Веселий музикант».

2.4.  Бесіда за темою уроку.

2.5.  Виконання української народної пісні «Сопілонька», пісень «Облітав журавель» (муз. Б. Фільц) і «Осінь» (муз. В. Гребенюка).

2.6.  Розучування пісні «Коло хати» (муз. В. Верховинця, вірші Л. Кротевич). Виконання в русі.

2.7.  Слухання пісні Л. Бетховена «Бабак».

2.8.  Узагальнення матеріалу.

2.9.  Вихід із класу під мелодію пісні В. Верховинця «Коло хати» (або за вибором учителя).

  • 3.  Актуалізація опорних знань

3.1.  Бесіда з учнями:

— З якими типами музики ви познайомилися?

3.2.  Розспівування.

3.3.  Виконання українських народних пісень «Галя по садочку ходила», «Сопілонька», пісень «Облітав журавель» (муз. Б. Фільц), «Осінь» (муз. В. Гребенюка), «Веселий музикант» (муз. А. Філіпенка).

  • 4.  Мотивація навчальної діяльності

4.1.  Повідомлення теми уроку.

4.2.  Мотиваційна бесіда з учнями.

Кожен тип музики має свої особливості. Усвідомлення ознак пісні, танцю й маршу допоможе учням краще розуміти зміст і характер музичних творів, задум автора, тобто стати більш уважними слухачами.

  • 5.  Етап засвоєння нових знань

5.1.  Бесіда з учнями за темою уроку: пісня.

5.2.  Розучування пісні «Коло хати» (муз. В. Верховинця, вірші Л. Кротевич). Виконання в русі.

5.3.  Слухання пісні Л. Бетховена «Бабак».

  • 6.  Узагальнення та закріплення знань

6.1.  Які музичні твори прозвучали на уроці? Чим вони запам’яталися і сподобалися учням?

6.2.  Які ознаки пісні як одного з типів музики?

6.3.  Що таке шарманка?

6.4.  Чого музика нас навчила?

Головними ознаками пісні як одного з типів музики є наспівність і мелодійність.

6.5.  За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва».

  • 7.  Підбиття підсумків уроку

Завдяки музиці ми стаємо уважнішими слухачами, більш чуйними і добрими людьми. Вона вчить нас співчувати, співпереживати іншим людям.

  • 8.  Вихід із класу

Під звучання пісні «Коло хати» (або за вибором учителя).

Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (09.09.2014)
Переглядів: 671 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: