Урок 31. Дивовижна мова музики. Узагальнення - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 31. Дивовижна мова музики. Узагальнення
Урок 31.
Дивовижна мова музики. Узагальнення
Мета уроку: узагальнити тему. Підсумувати і перевірити знання, набуті учнями. Підготовка до заключного уроку-концерту. Розвивати музичні й творчі здібності учнів, здатність емоційно сприймати музику і відмічати її особливості. Виховувати любов до музики, культуру сприймання і виконання музичних творів.
Очікувані результати: учні емоційно сприймають музику, пояснюють її особливості, розу-міють зміст і характер музичних творів, роль засобів виразності у створенні образів музики, виразно співають, беруть участь в різноманітній музичній діяльності.
Обладнання: 
Тип уроку: узагальнюючий, підсумковий.
Домінанти уроку:
  — мова музики;
  — засоби музичної виразності.
 1. Організаційний етап
1.1. Вхід до класу під музику.
1.2. Перевірка присутності учнів:
кількість за списком ___,
кількість присутніх на уроці ___,
відсутніх ___.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
 2. Орієнтовний план уроку
2.1. Вхід до класу під звучання теми Петрика з симфонічної казки С. Прокоф’єва «Петрик і Вовк».
2.2. Повторення матеріалу попередніх уроків.
2.3. Виконання ігрових завдань.
2.4. Слухання «Пісні жайворонка» з «Дитячого альбому» П. Чайковського (або «Закарпатсь-кої новелети № 3» Б. Фільц).
2.5. Розучування пісні А. Мігай «Зелений світ» (або «Чабанець» А. Кос-Анатольського).
2.6. Виконання вивчених пісень у русі, з ритмічним супроводом.
2.7. Підготовка до заключного уроку-концерту.
2.8. Узагальнення матеріалу.
2.9. Вихід із класу під мелодію української народної пісні «Як діждемо літа» (або за вибором учителя).
 3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Мотиваційна співбесіда з учнями.
На уроці учні доведуть, як багато нового і цікавого вони дізналися про музику в 2 класі, як підвищився їхній виконавський і слухацький рівень, як вони навчилися розмірковувати про музику, пояснювати її особливості. Знання, набуті за цей рік, дають змогу краще відчува-ти і розуміти музику, стати в майбутньому вдумливими, чуйними, грамотними слухачами.
 4. Орієнтовні запитання і завдання
4.1. Який інструмент «зайвий»?
Мета: упізнати, який інструмент у поданих групах «зайвий». Чому? (За малюнками з робочого зошиту.)
4.2. «Криве дзеркало». Допоможіть навести лад в нашій казці.
Мета: пригадати, на яких музичних інструментах мають грати Петрик, Вовк, Кішка (за малю-нками з робочого зошиту).
4.3. Як ви гадаєте, який музичний твір найулюбленіший у друзів нашої феї Музики?
Друзі феї Музики: мелодія, ритм, темп, регістр, лад, динаміка, тембр.
Мета: пригадати музичні твори, які найбільше характеризують ці поняття.
 5. Узагальнення та закріплення знань
Орієнтація у типах музики, її виражальних і зображальних можливостях, знання музичної мови допоможуть учням краще розуміти музику.
 6. Вихід із класу
Під мелодію української народної пісні «Як діждемо літа» (або за вибором учителя).
Порада  вчителю
Рукомендуємо скористатися матеріалами гри «Музичне лото»:
8, 8а — Жанри музики
9, 9а — Інструменти симфонічного оркестру
11, 11а — Елементи музичної грамоти
12, 12а — Засоби музичної виразності
13, 13а — Визнач теми музики
14, 14а — У якому регістрі звучить мелодія?
15, 15а — Назви музичний лад (мажор, мінор)
Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (25.04.2014)
Переглядів: 593 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: