Урок 2. Марш - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 2. Марш

Урок 2.
Марш

Мета уроку: визначити характерні особливості маршу як одного з типів музики. Познайомити з різновидами маршів. Закріпити поняття «пульс», «оркестр», «диригент»; пояснити поняття «пауза». Збагачувати музичний і загальний кругозір учнів, розвивати музичні й творчі здібності.

Очікувані результати: учні розуміють особливості маршової музики, мають уявлення про різні види маршів за їхнім життєвим призначенням, ритмічно рухаються під маршову музику, виразно співають.

Обладнання: ___________________________________________________________________

Тип уроку: комбінований, поглиблення теми.

Домінанти уроку:

                              — марш;

                              — різновиди маршів.

  • 1.  Організаційний етап

1.1. Вхід до класу під музику.

1.2. Перевірка присутності учнів:

кількість за списком ___,

кількість присутніх на уроці ___,

відсутніх ___.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4.Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

  • 2.  Орієнтовний план уроку

2.1.  Вхід до класу під мелодію української народної пісні «Гей, не дивуйте».

2.2.  Розспівування. А . Філіпенко «Святковий марш» (1 клас).

2.3.  Продовження роботи над піснею М. Чембержі «До побачення, літо» (або «Піснею про школу» Д. Кабалевського).

2.4.  Виконання пісні А. Філіпенка «Веселий музикант».

2.5.  Бесіда з учнями за темою уроку.

2.6.  Розучування пісні «Гей, військо йде» (муз. В. Верховинця, вірші І. Франка).

2.7.  Слухання різних видів маршів.

2.8.  Узагальнення матеріалу.

2.9.  Вихід із класу під звучання «Запорізького маршу» (або за вибором учителя).

  • 3.  Актуалізація опорних знань

3.1.              Закріплення матеріалу попереднього уроку: три типи музики.

3.2.  Розспівування.

3.3.  Продовження роботи над піснею М. Чембержі «До побачення, літо» (або «Піснею про школу» Д. Кабалевського).

3.4.  Виконання в русі пісні А. Філіпенка «Веселий музикант».

  • 4.  Мотивація навчальної діяльності

4.1.  Повідомлення теми уроку.

4.2.  Співрозмова з учнями.

        — Які особливості властиві цьому типу музики?

        — Де звучать марші? Для кого і для чого вони потрібні?

Марші застосовуються у різних життєвих ситуаціях. Знайомство з різновидами маршів допоможе учням усвідомити важливу роль маршової музики в нашому житті, збагатить їхні уявлення про марш.

  • 5.  Етап засвоєння нових знань

5.1.  Розучування пісні «Гей, військо йде» (муз. В. Верховинця, вірші І. Франка).

5.2.  Слухання різних видів маршів:

— П. Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків»; проведення гри «Парад дерев’яних солдатиків»;

— М. Блантер «Футбольний марш»;

— С. Чернецький «Зустрічний марш»;

— Є. Адамцевич «Запорізький марш».

  • 6.  Узагальнення та закріплення знань

6.1.  Що нового дізналися учні про марш?

6.2.  Які марші запам’ятали?

6.3.  Марш — один із трьох типів музики. Його особливості — чітка та бадьора музика, яку рахують на 2. Пульс маршу відтворює рівні кроки: | | | |. У різних життєвих обставинах застосовуються різні види маршів.

6.4.  За бажанням — завдання в «Робочому зшиті з музичного мистецтва».

  • 7.  Підбиття підсумків уроку

Маршова музика відіграє важливу роль у житті людини. Вона потрібна дорослим та дітям і звучить у різних життєвих ситуаціях.

  • 8.  Вихід із класу

Під звучання «Запорізького маршу» (або за вибором учителя).

Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (09.09.2014)
Переглядів: 959 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: