Урок 29. Хоровод музичних настроїв - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 29. Хоровод музичних настроїв

Урок 29.
Хоровод музичних настроїв

Мета уроку: вчити учнів емоційно сприймати музику, відчувати її настрій. Підкреслити роль засобів виразності у передаванні в музичних творах різноманітних настроїв. Розвивати в школярів емоційно-чуттєву сферу, асоціативне мислення, музичні й творчі здібності. Виховувати гармонійну і творчу особистість. Засобами музики формувати позитивні й оптимістичні погляди на життя.

Очікувані результати: учні емоційно сприймають музику, відчувають її настрій, розповідають про свої враження від музичних творів, визначають роль засобів виразності у передаванні різноманітних настроїв, асоціюють їх із кольорами веселки, виразно співають, беруть участь в інсценізаціях пісень та в іншій музичній діяльності.

Обладнання: ___________________________________________________________________

Тип уроку: комбінований, поглиблення теми.

Домінанти уроку:

                              — емоції та настрій в музиці;

                              — засоби музичної виразності.

  • 1.  Організаційний етап

1.1.  Вхід до класу під музику.

1.2.  Перевірка присутності учнів:

кількість за списком ___,

кількість присутніх на уроці ___,

відсутніх ___.

1.3.  Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4.  Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

  • 2.  Орієнтовний план уроку

2.1.  Вхід до класу під звучання пісні Л. Дичко «Гарний настрій».

2.2.  Розспівування. І. Арсеєв «Крокодил і Чебурашка» (пісня, вальс, полька, марш).

2.3.  Виконання в ролях пісні «Гра в гостей» (муз. Д. Кабалевського).

2.4.  Слухання п’єси Л. Бетховена «Весела. Сумна» (або «Тема з варіаціями»).

2.5.  Виконання творчого завдання «Музична веселка».

2.6.  Розучування української народної пісні «Як діждемо літа». Виконання з танцювальними рухами.

2.7.  Ознайомлення з піснею-грою «Ой чого ти, метелику» (муз. В. Верховинця). Виконання з інсценуванням.

2.8.  Узагальнення матеріалу.

2.9.  Вихід із класу під мелодію пісні «Як діждемо літа» (або за вибором учителя).

  • 3.  Актуалізація опорних знань

3.1.  Повторення матеріалу попереднього уроку.

3.2.  Розспівування. І. Арсеєв «Крокодил і Чебурашка» (пісня, вальс, полька, марш).

3.3.  Виконання в ролях пісні «Гра в гостей» (муз. Д. Кабалевського).

3.4.  Слухання п’єси Л. Бетховена «Весела. Сумна».

  • 4.  Мотивація навчальної діяльності

4.1.  Повідомлення теми уроку.

4.2.  Мотиваційна бесіда з учнями.

Музика, що прозвучить на уроці, навчить нас відчувати різноманітні настрої, виражені у творах, асоціювати їх з кольорами. Завдяки їй ми стаємо більш чуйними, тонкими, творчими людьми.

  • 5.  Етап засвоєння нових знань

5.1.  Бесіда за темою уроку.

5.2.  Виконання творчого завдання «Музична веселка».

5.3.  Розучування української народної пісні «Як діждемо літа». Виконання з танцювальними рухами.

5.4.  Ознайомлення з піснею-грою «Ой чого ти, метелику» (муз. В. Верховинця). Виконання з інсценуванням.

  • 6.  Узагальнення та закріплення знань

6.1.  Що нового дізналися учні про музику на уроці?

6.2.  Які настрої відчули у музичних творах?

6.3.  З якими кольорами вони асоціюються?

Засоби виразності допомагають передати в музиці різноманітні настрої.

6.4.  За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва».

7.  Підбиття підсумків уроку.

Музика передає весь спектр людських почуттів і настроїв. Вона вчить нас чуйності — у мистецтві та в житті.

  • 8.  Вихід із класу

Під мелодію української народної пісні «Як діждемо літа» (або за вибором учит

Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (25.04.2014)
Переглядів: 770 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: