Урок 1. Пісня, танець, марш - Музика 2 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Музика 2 клас

Урок 1. Пісня, танець, марш

Урок 1.
Пісня, танець, марш
Мета уроку:поглибити знання учнів про основні типи музики. Учити визначати відмінності в характері маршу, танцю і пісні. Закріпити поняття «композитор», «виконавець», «слухач». Розвивати емоційну сферу школярів, музичний слух, творчі здібності. Виховувати любов до музики.
Очікувані результати:учні мають уявлення про три типи музики (пісню, танець, марш), пояснюють і виражають у пластичних рухах їхні особливості, виразно співають, ритмічно рухаються під музику.
Обладнання:______________________________________
Тип уроку:урок уведення в тему.
Домінанти уроку:
                             — три типи музики — пісня, танець, марш;
                             — композитор, виконавець, слухач.
§ 1.  Організаційний етап
1.1.Вхід до класу під музику.
1.2.Перевірка присутності учнів:
кількість за списком ___,
кількість присутніх на уроці ___,
відсутніх ___.
1.3.Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4.Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
§ 2.  Орієнтовний план уроку
2.1.  Вхід до класу під звучання пісні Н. Май «Перший дзвоник».
2.2.              Бесіда з учнями про літні зустрічі з музикою; роль композитора, виконавця і слухача у створенні і сприйманні музики.
2.3.  Розспівування. Поспівка «Ми вчитись починаємо» (на муз. Б. Фільц).
2.4.  Розучування пісні М. Чембержі «До побачення, літо» (або «Пісні про школу» Д. Кабалевського).
2.5.  Виконання пісень, вивчених у 1 класі.
2.6.  Легенда про «трьох китів».
2.7.  Слухання п’єси Д. Кабалевського «Три кити» (або українських народних мелодій в обробці Я. Степового «Гей, не дивуйте», «Дощик», «Лугом їду»).
2.8.  Знайомство з піснею А. Філіпенка «Веселий музикант».
2.9.  Музична гра «Три кити».
2.10.            Узагальнення матеріалу уроку.
2.11.            Вихід із класу під мелодію української народної пісні «Гей, не дивуйте» (або за вибором учителя).
§ 3.  Актуалізація опорних знань
3.1.  Співрозмова з учнями.
— Літні зустрічі з музикою.
— Чи змінилося ваше ставлення до музики?
— Композитор, виконавець, слухач.
3.2.  Правила співу.
3.3.  Розспівування.
3.4.  Виконання пісень, вивчених у 1 класі.
§ 4.  Мотивація навчальної діяльності
4.1.  Повідомлення теми уроку.
4.2.  Мотиваційна бесіда з учнями: які бувають типи музики, їхні особливості.
— Музика, образно кажучи, тримається на «трьох китах». Усвідомлення особливостей трьох типів музики — пісні, танцю й маршу — допоможе учням краще розуміти характер і зміст музичних творів.
§ 5.  Етап засвоєння нових знань
5.1.  Розучування пісні М. Чембержі «До побачення, літо» (або «Пісні про школу» Д. Кабалевського).
5.2.  Легента про «трьох китів».
5.3.  Слухання музичних прикладів в інструментальному викладі («Три кити» Д. Кабалевського або мелодій українських народних пісень в обробці Я. Степового «Гей, не дивуйте», «Дощик», «Лугом їду»).
5.4.  Ознайомлення з піснею А. Філіпенка «Веселий музикант». Виконання в русі.
5.5.  Проведення музичної гри «Три кити».
§ 6.  Узагальнення та закріплення знань
6.1.  Що нового дізналися учні на уроці?
6.2.  Які типи музики запам’ятали?
6.3.  Чим відрізняється музика пісні, танцю й маршу?
6.4.              Яка музика, що звучала на уроці, найбільше сподобалась учням?
6.5.  За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва».
§ 7.  Підбиття підсумків уроку
Пісня, танець, марш — три основні типи музики. Вони пронизують усю музичну творчість.
§ 8.  Вихід із класу

Під звучання української народної пісні «Гей, не дивуйте» (або за вибором учителя).

Категорія: Музика 2 клас | Додав: uthitel (12.01.2014)
Переглядів: 1381 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: