УРОК 3. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії - Математика 4 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 4 клас

УРОК 3. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії

УРОК 3. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії

Мета: Повторити алгоритм письмового додавання й віднімання чисел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка; озна­йомити учнів з розміщенням відрізків на площині і в просторі.

Обладнання: Предметні малюнки, таблиця «Додавання й віднімання трицифрових чисел».

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання.

• Прочитати приклади № 17 з відповіддю, яка виражена двоцифро­вим числом.

• Показати розв’язання задачі № 18 двома способами.

2. Усні обчислення.

1) Математичний диктант.

• Записати число, яке складається з 6 сот. 1 дес. 5 од.; 1 сот. 6 дес. 7 од.; 4 сот. 3 од.; 2 дес. 8 од., 7 сот. 7од., 3 сот. 8 дес. 4 од.

• Записати наступне число для чисел 678, 167, 735, 499, 129, 390.

• Записати числа, попередні для чисел 400, 190, 819.

• Число 786  зменшити на 80.

• Число 133 зменшити на 3 десятки.

• Число 242 збільшити на  2 сотні.

• З чисел 2, 1, 7 записати найменше і найбільше трицифрове число.

Відповіді: 615, 167, 403, 28, 707, 384, 679, 168, 736, 500, 130, 391, 399, 189, 818, 706, 103, 42, 127, 721

2) Усне розв’язування задач.

Учні вирішили посадити в парку 140 кленів. Вони посадили 80 де­рев. Скільки дерев їм залишилось посадити?

• До магазину привезли 258 телевізорів. Через тиждень у магазині за­лишилось 120 телевізорів. Скільки телевізорів продали за тиждень?

III. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел

1. Розв’язування з коментуванням прикладів біля дошки (за вибо­ром учителя).

2. Самостійне виконання учнями завдання № 20 підручника.

3. Фізкультхвилинка.

IV. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язування прикладів № 21.14

2. Робота над задачею № 22.

3. Робота з геометричним матеріалом. Вправа № 23.

Записати назви відрізків, зображених на малюнку у вертикальному положенні, виміряти їх довжину. Віднайти серед них найкоротший від­різок, найдовший відрізок.

4. Самостійна робота за варіантами.

Приклади № 19 (I варіант — перший рядок, II варіант — другий рядок).

5. Задача з логічним навантаженням.

Назвати номери будинків на одній стороні вулиці, що стоять один за одним.

 

Відповідь: 16, 18, 20.

V. Підсумок уроку

— Поясніть алгоритм письмового додавання (віднімання) трициф­рових чисел.

VI. Домашнє завдання

№ 25, 26.

 

Категорія: Математика 4 клас | Додав: uthitel (22.09.2014)
Переглядів: 1341 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: