Урок 1. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії - Математика 4 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 4 клас

Урок 1. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії

Урок 1. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії

Мета: Узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провести бесіду про складання таблиць множення й ділення; вправляти учнів у розв’язанні задач на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: Нумераційна таблиця, силует годинника для усної лічби, таблиці для розв’язання задач.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Вступне слово учителя (розповідь про матеріал, який буде вивчатись, ознайомлення з підручником, його структурою, умовними позначками; бесіда про види завдань, які дітям найбільше подобається викону­вати на уроках математики).

II. Повторення матеріалу, вивченого в 3 класі

1. Усні вправи.

• Робота з нумераційною таблицею (на дощці).

Сотні

Десятки

Одиниці

1

0

5

2

1

2

6

4

3

8

0

1

3

5

0

5

1

9

2

2

0

— Прочитайте числа з нумераційної таблиці.

— Скільки сотень у кожному числі?

— Скільки у кожному числі десятків? Одиниць?

— Яке число найбільше? Яке число найменше?

• Записування в нумераційну таблицю чисел: 697, 250, 205, 82.

2. Повторення таблиці множення й ділення. Гра «Годинник».

 

На дошці — модель годинника. Посередині вставляється число. Вчи­тель вказує на числа навколо того числа, що в середині; учні виконують множення й називають відповідь.

3. Скласти й записати таблицю множення числа 7.

Завдання виконується «ланцюжком».

4. Самостійна робота: розв’язування прикладів № 6 за підручником.

5. Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних умінь. Закріплення матеріалу

  1. Робота за таблицею (на дошці). Складання задачі, запис її розв’язання в зошитах. Складання оберненої задачі.

Щоденна витрата

Кількість днів

Усього витратили

Одинакова

7

42 кг

5

?

2. Робота з підручником.

Розв’язування задачі за малюнком № 7.

3. Фронтальна робота над вправою № 8 (роботу над задачею вчитель пропонує виконати за рівнями: учні високого рівня знань розв’язують самостійно, решта — під керівництвом учителя).

4. Цікаві вправи.

• Щоб піднятися на сходинку цієї числової драбини, треба додати 12, а щоб спуститися — відняти 21. Пройдіть драбину до кінця.

• Два пішоходи пройшли до зустрічі однакову відстань. Вказати того пішохода, який проминув більше прапорців.

 

IV. Підсумок уроку

— З якими числами працювали на уроці?

— Дайте характеристику числам 128, 305, 900.

 

V. Домашнє завдання

№ 9.

Категорія: Математика 4 клас | Додав: uthitel (21.09.2014)
Переглядів: 913 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: