Урок - вінок. Вправи та закріплення вивчених таблиць множення і ділення. - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок - вінок. Вправи та закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Урок - вінок
Тема. Вправи та закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розвязування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом.
Мста. Закріплювати навички табличного множення і ділення.
Формувати вміння розв'язувати задачі на кратне порівняння двох
часток.
Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні
математичних завдань.
Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення
вивчати народні символи України.
Обладнання: структурні записи на дошці. Кошик із вирізаними з кольорового паперу квітами волошки, барвінку, ромашки, маку ( для відзначення правильних відповідей на уроці ). Зелена стрічка.
Хід уроку
Організація класу до уроку
У нас на уроці гості. Привітаємося.
- Добрий день !
Сіроокі дівчатка,
Ясноокі хлоп'ята,
Заспокойтеся, сядьте,
Час вже працювати.
II. Повідомлення теми й мети уроку
- Сьогодні на уроці ми повторимо зв 'язок дій множення та ділення, будемо вчитися розв 'язувати задачі на три дії.
Виконуючи математичні завдання, ви познайомитесь із рослинними символами України, з яких ми сплетемо вінок.
У давнину віночки в Україні виплітали з різного зілля від весни і до пізньої осені. Український віночок служив не тільки окрасою голови. Вважалося, що у ньому є чарівна сила, що і біль знімає, і волосся береже.
-До кінця уроку ми виплетемо вінок, який покладемо у наш класний куточок символів України.
- У цьому кошику є багато паперових квітів: волошки, барвінок, ромашки, маки. Їх ви отримаєте протягом уроку за правильні відповіді і будете класти на свої зелені стрічки. Кожна квітка варта трьох балів.
Відповідальними в групах будуть: Юля, Денис, Євген, Даша. Ш.Контроль та корекція знань учнів а) Робота з перфокартами
- Символом відданості в українському вінку є одна квітка.
- Послухайте загадку:
Сині зірочки пухнасті Виглядають з жита,
Мов веселі оченята.
Як їх не любити!

Синьоокі волошки завжди приваблювали своєю тендітною скромною красою. Її ми вплетемо, розв'язавши приклади на квітах-перфокартах.
- Працюємо по черзі з коментуванням. Коментуємо.
95-8*5 36:6+25 40-24:4 36+18:3
95-72:8 32:8+25 40-27:3 36+21:3
95-63:7 56:8+25 40-5*4 36+6*4
95-7*6 9*5+25 40-3*6 36+7*4
Перевірка.
Юля ( Денис, Євген, Даша) назви відповіді.
- Все правильно ! Всі отримують ( кожен отримує) квітку.
Цю квітку можна зустріти у житньому полі. Синій колір волошки символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі.
( Прикріплюю волошку на вінок )
б ) Робота з комп'ютером. Вправа « Курчата» Відгадайте загадку.
Лист зелений і міцний,
сніг для нього не страшний),
А коли весну стрічає.
Сині очі розкриває.
- Барвінку належить особливе місце у вінку.
Виконавши завдання комп'ютера «Курчата», ми вплетемо у вінок барвінок. Встали тихенько, сіли за комп'ютери.
Відкрийте вправу « Курчата». Усно розв'яжіть приклад і підведіть курку до яйця з відповіддю.
- Відвар барвінку п'ють від простуди, ним прикрашають весільний
коровай. ( Чіпляю на вінок барвінок )
Релаксаційна пауза
Встали, повернулися до мене.
- Хто влітку літає над квітками?
Закрийте очі, уявіть себе легкими метеликами, помахали крильцями, покружляли. Відкрили очі, обвели ними контури метелика, поблимали.
ІV. Актуалізація опорних знань
Робота з комп'ютером. Вправа « Телевізор»
- Відгадайте, яку квітку ми зараз вплетемо у вінок.
На стрункій високій ніжці
Біля річки на лужку
У косинці - білосніжці
Стрів я квітоньку таку.
Ясним оком жовтуватим
Усміхнулася мені.
Я хотів її зірвати,
А бджола сказала: - Ні!
Зараз нам треба виконати вправу « Телевізор». Зробити завдання, і ми

зможемо вплести у вінок ромашку.( Робота в парах, таблиця множення)
- Якщо ви правильно розв'яжете приклади, перед вами з'явиться герой
мультфільму
А от ромашку вплітають у вінок як символ доброти і ніжності. Також ромашка символізує мир.
V.Робота над темою уроку Колективна творчість у процесі роботи над задачею
- Діти, послухайте. Про яку квітку йдеться?
На городі тичка, а на тичці - капличка.
Без вікон, без верха, а в ній людей без числа. Мак дуже шанована українцями квітка.
Мак з'явиться у віночку, коли кожна група правильно розв'яже задачу і справиться з завданням тесту.
Відкрийте підручник на сторінці 57, знайдіть №372. -Євген, прочитай задачу.
(Тестові вправи, записані на великих аркушах паперу.) Група « Волошка» Підкреслити відповідь задачі:9,29,3,7 Група « Барвінок»
Підкреслити вираз, який є розв'язком даної задачі: (48:8)-(6:3) ( 48 : 8 ): ( 6 : 3 ) ( 48 : 8 ) + ( 6 : 3 ) Група « Ромашка»
Яка з поданих схем підходить до міркування над опрацьованою задачею? Група « Маки» Який схематичний вираз підходить до розв'язку даної задачі
- Зараз кожна група повідомить, який обрано варіант.
VI. Підсумок
Мак уособлює собою вічну боротьбу між добром і злом. Виконавши завдання ми подолали зло.
Вплетемо у вінок мак.
Без калинового цвіту чи грона ягід також не може бути українського віночку,
бо калина - то пісенний образ самої України.
Вчитель на стрічку прикріплює кетяг калини.
- Усі завдання ми виконали. Підведемо підсумки.
- Нагадую квітка - 3 бали. Підрахуйте. Підніміть руки, хто одержав 12, 9, 6, З бали.
- Добре попрацювали! Дякую!
Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: Lenawww (29.02.2016) | Автор: Ляшенко Людмила Миколаївна E
Переглядів: 212 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: