Урок № 5 Числові рівності і нерівності: істинні та хибні. Порівняння чисел. Сутність процесу розв’язування задач. Геометричний матеріал. - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 5 Числові рівності і нерівності: істинні та хибні. Порівняння чисел. Сутність процесу розв’язування задач. Геометричний матеріал.

Урок № 5

Числові рівності і нерівності: істинні та хибні.
Порівняння чисел. Сутність процесу розв’язування задач. Геометричний матеріал. Міри часу

Мета уроку: працювати над числовими рівностями та нерівностями; розрізняти істинні та хибні рівності; визначати множини та підмножини; удосконалювати знання про міри часу; поглиблю-

вати вміння розв’язувати задачі; виховувати творчу активність.

Очікувані результати: учні розв’язують задачі, числові рівності та нерівності, визначаючи їхню істинність та хибність, розрізняють багатокутники, встановлюють відношення між мірами часу.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

 

  • 1.   Організаційний момент
  • 2.   Актуалізація опорних знань

2.1. Хвилинка каліграфії.

2.2. Перевірка домашнього завдання.

— Прочитайте приклади, у яких треба знайти суму. Назвіть результати додавання.

— Прочитайте приклади, у яких треба знайти різницю. Назвіть результати віднімання.

— Яку задачу ви розв’язали: просту чи складену?

— У який спосіб ви це зробили: за діями чи виразом?

2.3. Різнорівневі завдання на вибір. (Роздавальний матеріал.)

2.4. Фізкультхвилинка.

  • 3.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Слово вчителя

Які твердження ми називаємо істинними, а які хибними? Давайте звернемося до тлумачного словника. Істинними називають положення, твердження або судження, перевірені практикою чи досвідом. А хибними — неправильні, помилкові. Сьогодні на уроці ми познайомимося із числовими рівностями та нерівностями, що теж бувають істинними й хибними. А ще нас очікує зустріч із задачами та прикладами з іменованими числами.

  • 4.   Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Колективна робота (усно).

Серед поданих суджень назвіть хибні та істинні:

•  Харків — столиця України.

•  Київ стоїть на Дніпрі.

•  Сьогодні ожеледь.

•  Лютий — перший місяць весни.

•  У будь-кого є сестра.

•  Кілограм пуху важчий за кілограм заліза.

4.2. Гра «Виправ помилки» (№ 27).

4.3. Самостійна робота з підручником (№ 28, 29, 30).

— Прочитайте числа, які утворились у результаті додавання двох розрядних доданків у завданні № 28.

— Перевірте правильність виконання завдання № 29, порівнявши з роботою свого сусіда по парті. Доведіть свою думку в разі відмінності з результатами сусіда.

— Скільком хворим призначено ліки в завданні № 30?

— Як легше порахувати кількість пігулок, які призначив лікар різним хворим? Порадьтесь зі своїм сусідом по парті, як зручніше виконати це завдання.

4.4. Робота з іменованими числами (№ 32).

— Пригадайте, що таке доба. Тиждень?

— Поясніть, будь ласка, як можна скласти добу з годинами, тиждень з добою, як від доби відняти години, від тижня відняти добу?

— Якщо ви знаєте відповіді на ці запитання, виконайте завдання самостійно. Якщо ж відчуваєте труднощі, то давайте виконаємо це завдання разом.

4.5. Колективна робота (№ 33).

— Пригадайте, що таке множина. А підмножина?

— Що говорить про це тлумачний словник? (Множина — сукупність елементів, об’єднаних за деякою ознакою. Підмножина — сегмент, частина множини.)

— Якщо всі натуральні числа — множина, то як відносно них можна назвати числа п’ятого десятка?

— Давайте всі разом виконаємо завдання. Правильність виконання перевіримо, подивившись на екран. (Відповідь подана на диску.)

  • 5.   Підсумок уроку

Підсумкова бесіда

— Що таке доба? Тиждень?

— Поясніть значення понять: множина, підмножина.

— У якому випадку рівності хибні, а в якому — істинні?

— Що означає рахувати зручним способом?

  • 6.   Домашнє завдання

Виконайте завдання № 34, 35. Розв’язуючи числові вирази, зверніть увагу на те, що в них дві дії. Також візьміть до уваги, що задача складена.

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (14.11.2015)
Переглядів: 1165 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: