Урок № 2 Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації. Розв’язування задач. Геометричний матеріал - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 2 Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації. Розв’язування задач. Геометричний матеріал

Урок № 2

Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації. Розв’язування задач. Геометричний матеріал

Мета уроку: удосконалювати обчислювальні навички учнів; вправляти їх у складанні та розв’язуванні задач; вчити об’єднуванню геометричних фігур за різними ознаками; сприяти розвитку математичних знань; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, точність, уважність.

Очікувані результати: учні складають задачі за коротким записом, встановлюють різницю між способом розв’язування задач, систематизують геометричні фігури, складають рівності з використанням даних чисел.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь і навичок.

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Актуалізація опорних знань

2.1. Хвилинка каліграфії.

2.2. Виконання тестових завдань. (Роздавальний матеріал.)

1) Назвіть найбільше одноцифрове число:

а) 1;                        б) 9.

2) Назвіть найменше двоцифрове число:

а) 10;                      б) 1.

3) Назвіть найбільше двоцифрове число:

а) 90;                      б) 99.

4) Назвіть найменше трицифрове число:

а) 100;                    б) 101.

5) Які з названих чисел круглі?

а) 99, 101;              б) 10, 100.

6) Росло 2 яблуні. На кожній 5 великих гілок, на кожній великій гілці по 4 маленьких, на кожній маленькій — по 3 груші. Скільки всього груш?

а) 0;                        б) 9.

7) Скільки розрізів потрібно зробити, щоб поділити бублик на 3 частини?

а) 4;                        б) 3.

8) Два сини та два батька з’їли 3 яйця. Скільки яєць з’їв кожен?

а) 1;                        б) 4.

9) У класі за партами сиділо 24 учні. Трьох викликали до дошки. Скільки учнів стало у класі?

а) 21;                      б) 24.

2.3. Інтерактивний прийом «Коло ідей». Робота в групах.

План роботи

1) Розподілення по групах.

2) Обговорення запитань. (Роздавальний матеріал.)

3) Один учень висловлює думку групи.

4) Підсумки роботи у групах.

2.4. Фізкультхвилинка.

  • 3.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Бесіда з учнями

— Для чого потрібно вчитися розв’язувати задачі й приклади?

— Чи може сучасна людина дозволити собі бути неписьменною, не вміти рахувати? Чому?

— Чи потрібно вчитися думати на уроках математики? Доведіть свою думку.

  • 4.   Узагальнення й закріплення знань

4.1. Робота з підручником (№ 4).

— Що таке шахи?

— Чи вмієте ви грати в шахи? Хто вас навчив?

4.2. Подорож числовим променем разом із Часткою Ділинкою та Множником Добутковичем (№ 5).

— Поясніть, як можна рахувати за допомогою числового про­меня.

— Чи зручно рахувати за його допомогою?

— Які приклади можна скласти за допомогою числового про­меня?

4.3. Колективна робота (№ 6).

4.4. Робота у групах (№ 7).

4.5. Гра «Знайди родича» (№ 8).

— Які геометричні фігури накреслено у підручнику?

— Чи однакові вони за кольором, формою, розміром?

  • 5.   Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда

— Що таке сума?

— Що таке різниця?

— Чим задача відрізняється від прикладів, числових виразів?

— Чим можуть відрізнятися геометричні фігури?

  • 6.   Домашнє завдання

— Пригадайте спосіб розв’язування числових виразів.

— Виконайте завдання № 9, 10. При розв’язуванні задачі складіть короткий запис, запишіть розв’язання та відповідь.

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (14.11.2015)
Переглядів: 248 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: