Урок № 25 Многокутник та його елементи. Периметр многокутника. Табличне додавання та віднімання - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 25 Многокутник та його елементи. Периметр многокутника. Табличне додавання та віднімання

Урок № 25

Многокутник та його елементи. Периметр многокутника. Табличне додавання та віднімання

Мета уроку: сформувати поняття про многокутник; поглибити обчислювальні навички; продовжувати роботу над складеною задачею; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до людей праці.

Очікувані результати: учні знають, що таке складені задачі, вміють їх розв’язувати, працюють над числовими виразами, знаходять периметр многокутника.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

 

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх __________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка домашнього завдання.

— Прочитайте числовий вираз, результат якого дорівнює найбільшому однозначному числу.

— Назвіть результати інших виразів.

— Як ви розв’язували задачу?

— Що знайшли першою дією?

— Що знайшли другою дією?

2.2. Хвилинка каліграфії.

2.3. Різнорівневі завдання на вибір. (Роздавальний матеріал.)

2.4. Термінологічне лото. (Роздавальний матеріал.)

2.5. Фізкультхвилинка.

Слово вчителя (супроводжується рухами учнів)

Діти дружно всі живуть  

І до себе в гості звуть:     

Будем весело ми грати,   

Будем разом танцювати.

Туп-туп ніжками,

То в один, то в інший бік.

Лясь-лясь ручками,

І як зайчики — скік, скік!

  • 3.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Встаньте діти, підтягніться.
Один одному щиро всміхніться,
На урок старання
Не забудьте взяти,
Сядьте всі рівненько,
Почнем працювати.

Нас запрошує до себе в гості Лунтик. Разом із маленькою Точкою ми потрапимо до країни Многокутників. А потім навчимося стригти овець разом із вівчарем.

  • 4.   Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Робота з підручником (№ 164-165).

— До нас в гості завітала Точка. Вона познайомить нас зі своїми друзями. Точка пропонує нам таку роботу: візьмемо в руки дротинку, зігнемо її у вигляді ламаної. Замкнемо її. Вийшов многокутник.

— Як називаються многокутники на малюнках?

4.2. Прийом «Мозковий штурм» (№ 166).

— Що таке периметр?

— Як знайти периметр?

— Якими буквами можна позначити вершини сторін?

— Запишіть розв’язання.

  • 5.   Узагальнення і закріплення знань

5.1. Прийом «Коло ідей». Групова робота (№ 167).

— Прогуляємось зеленим лугом. Бачите, недалеко гуляють вівці, а поруч з ними вівчар. Він за ними доглядає, підстригає. З вовни роблять багато корисних речей. Що це за речі?

— Яка це задача?

— Складемо план розв’язання задачі.

5.1. Установити відповідність (№ 163).

— Які числа називають двоцифровими?

  • 6.   Підсумок уроку

Прийом «Мікрофон»

Закінчіть речення.

— Многокутник, у якого чотири кути, чотири вершини, чотири сторони, називають … .

— П’ятикутник — це многокутник, у якого п’ять … .

— Многокутник, у якого по шість сторін, вершин, кутів, — це … .

— Многокутники бувають … .

— Вершини многокутників позначають буквами … .

— Периметр — це … .

  • 7.   Домашнє завдання

Виконайте завдання № 168, 169.

— Як знайти периметр трикутника?

— Яка це задача?

— Як знайти кількість глечиків?

— А загальну кількість посуду?

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (15.11.2015)
Переглядів: 522 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: