Урок № 24 Табличне додавання та віднімання. Вирази зі змінною. - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 24 Табличне додавання та віднімання. Вирази зі змінною.

 

Урок № 24

Табличне додавання та віднімання. Вирази зі змінною.
Прості та складені задачі.

Мета уроку: формувати вміння розв’язувати прості та складені задачі; поглиблювати знання про таблицю додавання і віднімання з переходом через десяток; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до думки іншої людини.

Очікувані результати: учні поповнюють таблицю додавання і віднімання з переходом через десяток, розв’язують прості та складені задачі, вирази зі змінною.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

 

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх __________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка домашнього завдання

— Пригадайте правила креслення прямих кутів.

— Як ви знайшли суму числових виразів?

— А чи можна було дізнатися результат останніх двох виразів без обчислення, розв’язавши лише перший вираз? Доведіть.

2.2. Хвилинка каліграфії.

2.3. Гра «Обчислювальний ланцюжок».

Перший доданок — 9, другий — 2. Знайдіть суму, відніміть 3, додайте 4, відніміть 3, зменште на 2, збільште на 4, зменште на 1, збільште на 2, зменште на 3, збільште на 4.

2.4. Різнорівневі завдання на вибір. (Роздавальний матеріал.)

2.5. Фізкультхвилинка.

2.6. Завдання для кмітливих. (Роздавальний матеріал.)

  • 3.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Слово вчителя

Щоб урок минув не марно,
Треба сісти рівно, гарно.
Не базікай на уроках,
Як папуга, як сорока.

Сьогодні ми погуляємо серед квітів, привітаємо рибок у величезному акваріумі, завітаємо до магазину, щоб купити яблук.

  • 4.   Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Робота з підручником. Командна гра «Ланцюжок» (№ 153).

— Розглянемо уважно мешканців акваріума. Восьминіг відправив м’яча до рибки, рибка до мушлі, мушля до іншої рибки, вона до другої мушлі, подачу отримав дельфін, відпасував другому, той відправив рибці, та до мушлі, а мушля спасувала восьминогу. Він отримав пас, матч закінчився. Тепер наше завдання — розв’язати «ланцюжок» зазначеними діями в запропонованому порядку.

4.2. Прийом «Коло ідей». Групова робота (№ 154, 155).

— Розгляньте спосіб розв’язання прикладів. Проговоріть його із членами своєї групи.

— Базуючись на цих обчисленнях, закінчіть розв’язання прикладів із наступного завдання. Повторіть спосіб розв’язання декілька разів.

4.3. Фронтальна робота (№ 159).

— Прочитайте задачу тричі.

— Чи можна її розв’язати однією дією? Чому? Прочитайте правило на с. 32.

— Розгляньте розв’язання задачі. Чи є ще спосіб, який дозволяє розв’язати цю задачу? Який?

  • 5.   Узагальнення і закріплення знань

5.1. Робота в парах (№ 156, 158).

— Що відрізняє подані числові вирази від звичайних?

— Які результати ви отримали?

— Яка це задача: проста чи складена?

— Як ви знайшли результат?

5.2. Гра «Упіймай на гачок» (№ 157). (Роздавальний матеріал.)

Закресліть ті числа, які не відповідають умові завдання:

15    55        17        71        11        51        57        75        77

  • 6.   Підсумок уроку

Підсумкова бесіда

— Чим складена задача відрізняється від простої?

— Як можна знайти значення числового виразу?

— У який спосіб можна знайти результат додавання та віднімання з переходом через десяток?

  • 7.   Домашнє завдання

Виконайте завдання № 160, 161.

— Що знаходимо, коли віднімаємо? А коли додаємо?

— Яку задачу ви будете розв’язувати?

— У який спосіб будете це робити?

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (15.11.2015)
Переглядів: 203 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: