Урок № 19 Аналіз контрольної роботи - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 19 Аналіз контрольної роботи

 

Урок № 19

Аналіз контрольної роботи

Мета уроку: проаналізувати помилки, яких припустилися учні в контрольній роботі; виконати подібні завдання, щоб уникнути помилок у подальшій роботі; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до думки іншої людини.

Очікувані результати: учні вміють виконувати роботу над помилками, називають компоненти дії додавання та віднімання, уміють знаходити невідомий компонент, аналізувати задачі.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

 

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх __________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Слово вчителя

На минулому уроці ми написали контрольну роботу. Сьогодні ми проаналізуємо цю роботу й виконаємо роботу над помилками так, щоб у подальшому уникати подібних помилок.

  • 3. Основний зміст уроку

3.1. Загальна характеристика результатів контрольної роботи.

3.2. Аналіз типових помилок.

3.3. Фізкультхвилинка.

Слово вчителя (супроводжується рухами учнів)

Раз-два! Скоки-скоки!
Прилетіли дві сороки.
Прискакали жабенята,

Стали у танку кружляти.
Три-чотири! Відпочили
І за парти рівно сіли.

3.4. Фронтальна робота.

Тренувальні завдання, аналогічні тим, що їх учні розв’язували на контрольній роботі. (Роздавальний матеріал.)

1) Розв’яжіть задачу.

Тарас виростив 25 троянд. Коли вони розпустилися, хлопчик зрізав їх та подарував 7 бабусі й 7 мамі. Ті, що залишилися, поставив у вазу. Скільки троянд Тарас поставив у вазу?

2) Розв’яжіть числові вирази.

72 – 70 + 4 =                  3 + 40 – 21 =              4 + 4 + 50 =

3) Розв’яжіть вирази.

3 м 7 см + 5 м 2 см =

6 дм 8 см – 3 дм 4 см =

5) Розв’яжіть рівняння.

50 + х = 81

х – 14 = 45

77 – х = 33

3.5. Завдання для кмітливих (усно).

1) Дві дівчинки йшли зі школи додому, а назустріч їм три хлопчики. Скільки всього дітей йшло додому?

2) Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали на поїзд 3 години. Скільки годин чекав на поїзд кожен з них?

3.6. Завдання для допитливих. (Роздавальний матеріал.)

1) Порівняйте числові вирази.

(80 + 5) – 20 … (80 + 20) – 5                42 + 6 … 42 + 8

(50 + 6) + 2 … 50 + (6 – 2)                   38 – 4 … 36 – 6

2) Запишіть та розв’яжіть числові вирази:

— до 53 додати суму чисел 7 та 3;

— від 32 відняти суму чисел 6 та 4.

3) Продовжте ряд до п’яти чисел.

— 30, 35, 40, … , … .

— 90, 88, 86, … , … .

4) Три учениці — Тополева, Березіна, Кленова — посадили біля школи три дерева: берізку, тополю й клен. Причому жодна з них не посадила дерево тієї породи, від якої пішло її прізвище. Деревце якої породи посадила Кленова, якщо це була не берізка? А які дерева посадили Тополева і Березіна?

5) Три подружки, прізвища яких Руденко, Білова та Чернова, тримали на руках трьох кошенят: рудого, чорного й білого. Жодна з дівчаток не тримала кошенятко того кольору, від якого пішло її прізвище. Білова уважно розглядала чорне кошеня, яке тримала подруга. Кошенята якого кольору були на руках у кожної дівчинки?

  • 4.   Підсумок уроку

Підсумкова бесіда

— Чи залишилися у вас запитання щодо опрацьованого мате­ріалу?

— У який ще спосіб можна розв’язати задачу?

  • 5.   Домашнє завдання

Повторіть назви компонентів дій додавання та віднімання. Повторіть одиниці маси, довжини, вартості.

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (15.11.2015)
Переглядів: 240 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: