Урок № 14 Міри маси. Сутність процесу розв’язування задач. - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 14 Міри маси. Сутність процесу розв’язування задач.

 

Урок № 14

Міри маси. Сутність процесу розв’язування задач. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування рівнянь

Мета уроку: сформувати поняття міри маси (кілограм); розвивати вміння відшукувати невідомий від’ємник; формувати творчу активність; удосконалювати навички розв’язування рівнянь; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до людської праці.

Очікувані результати: учні називають невідомі компоненти при відніманні, знаходять невідомі компоненти, розв’язують прості та складені задачі, вміють логічно мислити.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, лічильні палички.

Тип уроку: комбінований.

 

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх __________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Актуалізація опорних знань

2.1. Хвилинка каліграфії.

2.2. Перевірка домашнього завдання.

Запитання вчителя:

— Який компонент ви шукали в першій задачі? А в другій?

— Чи можна розв’язати ці задачі за допомогою рівняння? Яким чином?

— Число 70 менше від невідомого числа на 5. Чому дорівнює невідоме число?

а) 70;       б) 65;          в) 75.

2.3. Завдання для кмітливих. (Роздавальний матеріал.)

2.4. Гра «Хто швидше?». (Роздавальний матеріал.)

Установіть відповідність.

67 – 31    11              78 – 65       48

26 + 42    36              48 – 40       13

83 – 72    24              18 + 30      85

85 – 61    68              55 +30       8

2.5. Прийом «Коло ідей» (№ 86).

— Скільки дій ховають у собі подані числові вирази?

— У якому порядку ви будете розв’язувати дії кожного числового виразу?

2.6. Фізкультхвилинка.

  • 3.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Слово вчителя

Уявіть, що ви з бабусею пішли на базар за фруктами. Цікаво, а як виміряти кількість бананів, які ви купуєте на базарі? Яку міру придумали для цього люди? Сьогодні ми якраз і будемо вивчати міри маси.

  • 4.   Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Фронтальна робота (№ 87, 88).

— Працюємо із словником: що означає слово континент (№ 87)? (Континент — велика частина суходолу, оточена з усіх або майже з усіх боків морями та океанами.)

— У яких одиницях вимірюють масу будь-яких продуктів?

— У який спосіб ви розв’яжете цю задачу?

— Чи важливо знати масу кролика для розв’язання задачі?

— Для чого потрібно знати масу кролика?

— Прочитайте задачу (№ 88). Чи згодні ви зі способом її розв’я-зання?

— А як би ви розв’язали задачу?

— Як ви вважаєте, чому необхідно берегти хліб?

4.2. Робота в групах (№ 89, 90).

— Уважно прочитайте правило на с. 20.

— Як ви вважаєте, від’ємник — це ціле чи частина?

— Чи згодні ви зі способом розв’язання рівнянь, які пропонує підручник?

— Спираючись на правило та зразок, розв’яжіть подані рів­няння.

4.3. Практична робота (№ 91).

— Приготуйте для роботи лічильні палички.

— Викладіть з них першу фігуру з показаних на малюнку.

— Послідовно виконайте завдання.

4.4. Самостійна робота (№ 92).

Запитання вчителя:

— Як знайти невідомий від’ємник, невідомий доданок?

— Як знайти невідоме зменшуване?

  • 5.   Підсумок уроку

Підсумкова бесіда

— У яких мірах можна вимірювати масу?

— Як знайти зменшуване?

— Як знайти суму?

  • 6.   Домашнє завдання

— Виконайте завдання № 93.

— Якщо треба дізнатися, скільки залишилося, яку дію ви обе­рете?

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (15.11.2015)
Переглядів: 289 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: