Урок № 10 Аналіз контрольної роботи - Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд)

Урок № 10 Аналіз контрольної роботи

 

Урок № 10

Мета уроку: підвести підсумки контрольної роботи; проаналізувати з учнями типові помилки; розвивати навички самостійно працювати над завданнями; виховувати творчу активність, акуратність.

Очікуванні результати: учні детально розбирають хід виконання завдань, уміють аналізувати та виправляти свої помилки, щоб у подальшому їх уникнути.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: узагальнення знань та вмінь.

 

  • 1.   Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх __________.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2.   Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Слово вчителя

Уже дзвінок нам дав сигнал,І на урок він нас позвав,А отже, часу не втрачаймо,Роботу швидко починаймо.

Сьогодні ми будемо аналізувати та виправляти помилки, допущені при виконанні контрольної роботи, щоб більше їх не повторювати.

  • 3.   Основний зміст уроку

3.1. Аналіз контрольної роботи.

Після оголошення оцінок ті учні, які виконали роботу без помилок, виконують додаткові завдання, а учні, що припустилися помилок, працюють колективно над їх виправленням.

3.2. Завдання для учнів, що успішно виконали контрольну роботу. (Роздавальний матеріал.)

1) Розв’яжіть задачу.

Один скляр засклив 10 рам, другий — 12 рам, а третій — на 7 рам менше, ніж перший та другий разом. Скільки рам засклив третій скляр?

2) Кухар розрубав палку ковбаси у 4 місцях. Скільки шматків ковбаси вийшло?

3) Цеглина важить 2 кг і ще півцеглини. Скільки важать дві цеглини?

4) Один хлопчик проходить за годину 5 км. Яку відстань пройдуть 3 хлопчики за 2 години, якщо йтимуть з тією самою швидкістю?

5) З лісу треба привезти 9 ялинок. У кузов вантажівки можна покласти тільки 4. Скільки разів доведеться з’їздити на цій машині до лісу, щоб привезти всі ялинки?

6) Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожний кінь?

7) Два лижники виїхали одночасно назустріч один одному. Перший їхав до зустрічі 2 год. Скільки часу їхав другий лижник до зустрічі з першим?

8) На прямій лінії позначено 5 точок. Відстань між кожними двома точками складає 1 см. Яка відстань між крайніми точками?

9) Розв’яжіть приклади.

56 + 23 =                74 – 44 =                    100 – 55 =

86 – 31 =                17 + 63 =                    88 – 22 =

66 + 22 =                53 – 30 =                    95 – 15 =

3.3. Фізкультхвилинка.

Слово вчителя (супроводжується рухами учнів)

Лапки в боки, вгору вушка —

Скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п’ять!

По гілках вони летять.

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Люблять білочки стрибать!

Руки в сторони та вгору,

На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору

Й на долоні подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

  • 4.   Підсумок уроку

Запитання вчителя

— Які завдання ми сьогодні виконували на уроці?

— Для чого ми це робили?

  • 5.   Домашнє завдання

— Повторіть міри довжини.

— Розв’яжіть вирази. (Роздавальний матеріал.)

3 дм + 2 дм 10 см =           12 см 4 мм + 53 см 5 мм =

8 дм – 6 дм =                     3 см 9 мм – 24 см 7 мм =

 

Категорія: Математика 2 клас (Ф.М. Ривкінд) | Додав: uthitel (14.11.2015)
Переглядів: 369 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: