Головна » Статті » Початкова школа » Математика 1 клас

Урок № 25 Склад числа 6. Складання та читання прикладів на додавання і віднімання. Розпізнавання многокутників.

Урок № 25

Склад числа 6. Складання та читання прикладів на додавання і віднімання. Розпізнавання многокутників. Порядкова
і кількісна лічба. Написання цифр

Мета уроку:навчити визначати попереднє і наступне числа до даного числа; на основі об’єднання груп предметів розглянути склад числа 6; учити складати вирази на додавання за предметними малюнками; закріпити поняття про кількісну і порядкову лічбу; формувати вміння розпізнавати геометричні фігури; розвивати графічні навички письма, логічне мислення.

Очікувані результати: учні знають склад числа 6; учні пишуть цифри в зошитах у клітинку, учні встановлюють відповідні відношення між предметами, числами; учні розпізнають і розрізняють геометричні фігури.

Обладнання та матеріали: числові картки, цифри, знаки, індивідуальні картки.

Тип уроку: узагальнення і систематизації математичних уявлень та знань.

 

n 1. Організаційний момент

n 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Гра «Якої цифри не вистачає?».

1 3 5 6 1 2 4 6

2 4 5 2 4 6

2.2. Гра «Назви сусідів».

Учитель показує цифру. Діти називають «сусідів» числа: попереднє і наступне.

2.3. Гра «Живі цифри».

Діти отримують картки з вивченими цифрами, за сигналом учителя повинні стати в порядку зростання чисел, інші — у порядку їх спадання.

2.4. Бліц-опитування.

— Як отримати число 6 із числа 5?

— Назвати числа від 6 до 1.

— Назвати «сусідів» числа 5.

— Яке число при лічбі називаємо перед числом 3?

— З яких менших чисел складається число 2? 3? 4? 5?

— Порівняйте числа в межах 6.

5 6 4 5 3 6 6 1

6 6 3 5 2 5 2 6

n 3. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми складатимемо число 6 із різних чисел, продовжимо вчитись лічити за числовим променем.

n 4. Закріплення вивченого матеріалу

4.1. Робота з демонстраційним матеріалом.

• У корзині 5 синіх і 5 червоних м’ячів. На урок фізкультури слід узяти 6 м’ячів. Яка найбільша кількість синіх м’ячів може бути? (5.) Тоді скільки взяли б червоних? (1.) Як можна скласти число 6?

• Побудуємо будиночок для числа 6.

— Скільки в ньому поверхів? (5.) Які сусіди живуть на першому поверсі? (5 і 1.) Які сусіди живуть на другому поверсі? (4 і 2.) Які сусіди живуть на третьому поверсі? (3 і 3.) Які сусіди живуть на четвертому поверсі? (2 і 4.) Які сусіди живуть на п’ятому поверсі? (1 і 5.) На якому поверсі живуть однакові числа-«сусіди»? Ми можемо порівну розділити 6 предметів, а це означає, що число 6 — парне.

Запис відповідних прикладів.

4.2. Робота з роздавальним матеріалом.

Викладіть 6 синіх кружечків (з одного боку сині, а з другого — червоні). Переверніть один. Скільки кружечків на столі? Скільки синіх? Скільки червоних? Переверніть ще один. Скільки кружечків на столі? Скільки синіх? Скільки червоних? Робота продовжується, аж поки на столі отримаємо 6 червоних кружечків.

— Як отримати 6 із 5? (Додати ще 1.)

— Як отримати 6 із 4? (Додати ще 2.)

— Як отримати 6 із 3? (Додати ще 3.)

— Як отримати 6 із 2? (Додати ще 4.)

— Як отримати 6 із 1? (Додати ще 5.)

4.3. Фізкультхвилинка.

n 5. Узагальнення та систематизація знань

5.1. Робота з підручником (с. 32).

Завдання 1.

Поясни за малюнком, як можна отримати число 6. Запиши рівності.

3 + 3 = 6 2 + 4 = 6 5 + 1 = 6

Завдання 3.

Полічи за допомогою числового променя.

1 + 4 + 1 = 6

Завдання 4.

Хто в якому будиночку живе?

Установи відповідність: два котики живуть у другому будиночку,

3 їжачки — у третьому, 4 білочки — у четвертому, 5 черепашок —

у п’ятому, 6 мишенят — у шостому.

Завдання 5.

Однакові — другий і четвертий фартушки.

5.2. Робота в зошиті з друкованою основою.

5.3. Робота в зошиті.

Письмо цифри 6.

Завдання 2 за підручником.

5.4. Чарівні перетворення цифри 6 на слона.

n 6. Підбиття підсумків уроку

— Що вивчали на уроці? Що сподобалось?

 

 

Категорія: Математика 1 клас | Додав: uthitel (06.09.2017)
Переглядів: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: