Урок № 24 Склад числа 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифр. Складання та читання виразів. Розпізнавання многокутників - Математика 1 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Математика 1 клас

Урок № 24 Склад числа 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифр. Складання та читання виразів. Розпізнавання многокутників

Урок № 24

Склад числа 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифр. Складання та читання виразів. Розпізнавання многокутників

Мета уроку:  навчити визначати попереднє і наступне числа до даного числа; на основі об’єднання груп предметів розглянути склад числа 6; формувати вміння порівнювати числа в межах 6; формувати вміння розпізнавати геометричні фігури; розвивати графічні навички письма, логічне мислення; збагатити знання про морських мешканців; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до живого.

Очікувані результати: учні знають склад числа 6; учні пишуть цифри в зошитах у клітинку; учні встановлюють відповідні відношення між предметами, числами; учні утворюють рівності на основі складу числа; учні розпізнають і розрізняють геометричні фігури.

Обладнання та матеріали: таблиця «Число і цифра 6», індивідуальні лічильні палички, цифри, малюнки із зображенням морських тварин та завданнями, математичне віяло.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

  • 1. Організаційний момент

1.1. Привітання.

Ми прийшли сюди навчатись,

Нам не можна лінуватись.

Слухаємо уважно,

Працюємо старанно.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ______, відсутніх _______.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

 

  • 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Математична розминка.

Сьогодні ми з вами вирушаємо в гості до морських мешканців на підводному човні. А щоб човну дозволили зануритися, нам потрібно обчислити без помилок усі вирази, які надіслав Нептун. (У конверті — вирази для усної лічби.)

1 + 1, 2 + 3, 2 + 2, 3 + 1, 4 + 1, 5 зменшити на 1, 5 збільшити на 1.

— Скільки пальців на руці?

— Яке число передує числу 4?

— Яку фігуру можна викласти із трьох паличок?

— Назвати найменше парне число першого десятка.

— Скільки сторін має п’ятикутник?

— Скільки черевичків потрібно купити, щоб взути трьох курочок?

(Діти відповідають, використовуючи математичні віяла.)

Із завданням упоралися, а ось рибки зустрічають і мають до нас запитання.

2.2. Підготовчі вправи.

— Як отримати число 6 із числа 5?

— Назвати числа від 6 до 1.

— Назвати «сусідів» числа 5.

— Яке число при лічбі називаємо перед числом 3?

— Із яких менших чисел складається число 2? 3? 4? 5?

— Порівняйте числа в межах 6. (Робота за таблицею.)

  • 3. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Морські мешканці допоможуть нам сьогодні розглянути склад числа 6, навчитись порівнювати числа в межах 6 та розпізнавати геометричні фігури. А хто буде старанним на уроці, той зможе навчитись перетворювати геометричні фігури на морських мешканців.

  • 4. Первинне сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Робота над геометричним матеріалом підручника (с. 31).

Занурюємося і ось зустрічаємо дивну рибу, яка називається … скат (можливо, хтось із дітей знає назву риби). Ця риба пропустить нас далі, якщо ми виконаємо геометричні завдання. Вона пропонує нам подивитися уважно і відповісти, форму якої геометричної фігури нагадує її тіло (чотирикутник, бо має 4 сторони, 4 кути). Давайте познайомимо ската з іншими геометричними фігурами. Візьміть лічильні палички. Скільки треба паличок, щоб скласти п’ятикутник? Побудуйте п’ятикутник. Покладіть зліва від фігури 3 палички. Перевірте одне в одного, чи правильно виконали завдання.

— Що ж є характерним для п’ятикутника? За якими ознаками його визначають?

— Подивіться на многокутники на с. 31 підручника. Яку фігуру ми не побудували?

— Скільки треба паличок, щоб побудувати шестикутник? Чому саме 6? (Бо шестикутник має шість сторін.) Побудуйте шестикутник. Перевірка виконаної роботи.

— Подивіться на дошку. Які фігури ви бачите? Яка фігура на 3-му місці? Яка фігура стоїть справа? Яка — зліва? Назвіть усі фігури справа наліво.

4.2. Фізкультхвилинка.

4.3. Робота над складанням прикладів.

4.4. Робота над засвоєнням складу числа 6.

  • 5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота за підручником (с. 31).

5.2. Самостійна робота в зошиті.

Вставте пропущені цифри: 1; ☐; 3; ☐; ☐; 6. 6; 5; ☐; ☐; 2; ☐.

5.3. Цікаві завдання.

5.4. Чарівні перетворення геометричних фігур на морських мешканців.

Бесіда за малюнками.

  • 6. Підбиття підсумків уроку

 

 

 

Категорія: Математика 1 клас | Додав: uthitel (21.10.2014)
Переглядів: 971 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: