Урок 115. Нова зустріч з «творчістю» Незнайка. Уривок із повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником» - Читання 4 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Читання 4 клас

Урок 115. Нова зустріч з «творчістю» Незнайка. Уривок із повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником»
Урок 115. Нова зустріч з «творчістю» Незнайка. Уривок із повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником»
Мета: ознайомити з творчістю Миколи Носова; розвивати навички швидкого виразного читання; закріплювати вміння читати діалогічні тек¬сти; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання читати твори зарубіжних письменників.
Xід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Розчитування.
2. Робота над скоромовкою.
1) Конкурс на кращого знавця скоромовок.
2) Заучування нової скоромовки зі слів учителя і робота над нею.
Лис малий і більший лис
По гриби ходили в ліс. 
Заздрить білка в лісі лису —
Лис лисички ніс із лісу.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
— Розшифруйте тему уроку. IV. Робота над темою уроку
1. Розповідь учителя про життя і творчість Миколи Носова.
— Микола Носов — видатний російський письменник. Він написав багато творів для дітей. З одним із них ми сьогодні ознайомимося на уро¬ці. Це розповідь про казкових чоловічків.
2. Ознайомлення з повістю-казкою Миколи Носова «Пригоди Не¬знайка і його товаришів». (Показ книжки й ознайомлення із незви¬чайними пригодами Незнайка, які поміщені в ній.)
3. Робота над уривком із повісті-казки «Як Незнайко був художником».
1) Словникова робота.
Пояснення незрозумілих слів: чуприна, портрет, касторки, без¬дарна мазанина, лаятися.
2) Первинне сприйняття тексту учнями.
— Як ви вважаєте, чому цей уривок так називається?
3) Читання уривка вчителем.
4) Бесіда.
— Хто головний герой твору?
— Назвіть інших дійових осіб.
5) Читання тексту дітьми напівголосно.
— Чий портрет Незнайко намалював першим?
— Чиї портрети ще були намальовані? 
6) Читання твору «ланцюжком».
7) Фізкультхвилинка.
8) Вибіркове читання.
— Зачитайте розмову Гунька із Незнайком.
— Зачитайте діалог доктора Пілюлькіна з Незнайком.
9) Читання уривка за особами.
V. Закріплення вивченого матеріалу 
Попрацюйте разом!
— Зіставте імена дійових осіб з тим, якими їх зобразив «художник». Що ви помітили?
— Порівняйте, як кожен із малюків сприймав свій портрет і портрет інших.
— Прочитайте другу частину казки. Як ви вважаєте, яка людська риса тут висміюється?
— З яким почуттям автор описує пригоди Незнайка?
VI. Підсумок уроку
1. Бесіда.
— Уривок з якого твору ми сьогодні читали?
— Хто є автором цього твору?
— Що вам найбільше сподобалося із прочитаного?
2. Оцінювання дітей.
VII. Домашнє завдання
Переказувати уривок близько до тексту.
Категорія: Читання 4 клас | Додав: uthitel (23.04.2014)
Переглядів: 1740 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: