Урок 110. Тематичне оцінювання темами «Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників»; - Читання 4 клас - Початкова школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Початкова школа » Читання 4 клас

Урок 110. Тематичне оцінювання темами «Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників»;
Урок 110. Тематичне оцінювання
Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів за темами «Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників»; виховувати бажання вчитися.
Тип уроку: урок-подорож сторінками прочитаних творів.
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Оголошення теми і мети уроку
Учитель
Сьогодні у нас незвичайний урок. 
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну відому, в країну чудову, 
Яка нас чекає й збагачує мову. 
Країна цікава, тож парти свої 
Перетворіть у машини малі. 
Всі сядьте рівненько, працюйте уважно,
Потрапить туди щоб нам було не важко.
Учень
Тож, друзі, скоріш 
Зберемося у путь, 
Щоб у скарбницю знань 
Нам ще раз зазирнуть!
III. Актуалізація опорних знань учнів
— Пригадайте, над яким розділом ми працювали кілька уроків. Тво¬ри якого жанру увійшли до цього розділу? Назвіть їх.
— Скільки оповідань ми прочитали? А казок? Яких саме?
— Скільки віршів? Що ще увійшло до цього розділу?
IV. Подорож сторінками розділу «Людина починається з добра»,«Пригоди і захоплення твоїх ровесників»
1. Вікторина «З якого твору ці рядки?».
• Дівчинка несла назустріч дідові усмішку. (В. Сухомлинський «Усмішка»)
• Стій, мамочко! — Олег шарпнувся до неї, підвівся на носках і чмок¬нув у щоку. — Приходь раніше, не запізнюйся! (О. Єфімов «Задачі трапляються різні»)
• В тобі добра не ріки-море... (Д. Чередниченко «Як ти з матір’ю гово¬риш?»)
• Бо це, як хочеш знати, не яблунька, а груша! (Г. Бойко «Консуль¬тант»)
• І роби невтомно, вміло, хоч мале, та добре діло. (М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»)
• І почали називати його просто: «Ніхто». (В. Струтинський «Казка про хлопчика Абихто»)
2. Читання віршів із рубрики «Мрії та захоплення твоїх ровесни¬ків» (декілька учнів читають вірші з даної теми).
3. Вибіркове читання уривків прочитаних творів.
— Ми з вами — на дорозі біля печери запитань. Якщо ми виконає¬мо завдання, що міститься у цьому чарівному конверті, то проїдемо повз печеру без перешкод.
Завдання
Знайдіть і прочитайте відповідь на запитання. 
1) Як Ната згадує часи дружби з Вадьком? 
2) Як хлопчики вирішили тренуватися у «невагомості»? 
3) Який вигляд мав гість із планети Сатурн?
4) Прочитати запитання, на які діти не могли знайти відповідь. 
5) Прочитати опис початку матчу. 
6) Як Лумпумчик господарював у Васильковій кімнаті?
4. Читання за особами (друга частина твору «Задачі трапляються різні»).
5. Гра «Поставте запитання». 
Діти, працюючи в групах, ставлять одне одному запитання за змістом тво¬ру, який їм найбільше сподобався.
V. Підсумок уроку
Учитель
Збіг урок наш, як коротка мить, 
Ще попереду у нас багато кроків: 
І цікавих, і важких уроків.
Завдання покличуть у майбутнє, 
Найскладніше ж завдання — життя. 
Тож старайтесь вправно все вивчати! 
Пам’ятайте, учні: скарб — знання.
VI. Домашнє завдання
Скласти міні-твір (міркування) за темою за вибором:
• Моя мрія — це...
• Хто вона — справжня людина?
• Земля — найкраща планета! (Зустріч із Лумпумчиком)
Категорія: Читання 4 клас | Додав: uthitel (23.04.2014)
Переглядів: 1682 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: