Фантастична добавка - Прийоми педагогічної техніки (В.І. Гін) - Методика проведення уроку - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Методика проведення уроку » Прийоми педагогічної техніки (В.І. Гін)

Фантастична добавка

Фантастична добавка

Формула:       учитель додає до реальної ситуації фантастику

Ви можете переносити учбову ситуацію на фантастичну планету; змінити :ІІІачення будь-якого параметру, котрий звичайно залишається постійним або має цілком певне значення; придумати фантастичну тварину чи рослину і роз­глядати її в реальному біоценозі; перенести реального або літературного героя и інший час; розглянути ситуацію, що вивчаєте зараз, з незвичайного боку: наприклад, очима інопланетянина чи древнього грека...

Приклад. Фізика

Задача: дослідники опустили зонд на лінію екватора планети Арктур IV. На подив учених, виявилося, що маса зонда дорівнює нулю. Як це могло трапитися»? Яка тривалість доби на планеті, якщо її маса т, а радіус г?

Приклад. Література

— Уявіть собі, що ви можете зустрітися з Онєгіним і Ленським за день до дуелі. Що б ви сказали їм? Спробуйте передбачити їхню реакцію на ваші аргументи. Розіграйте бесіду за ролями.

Приклад. Біологія

Припустимо, середньорічна (чи мінімальна) температура Антарктиди знизиться на 10 градусів. Що ще зможуть «придумати» пінгвіни, щоб вижити в таких умовах? (Учитель, коли задає це питання, переслідує дидактичні мету: вивчити реальні механізми захисту тварин в екстремальних умовах).

Категорія: Прийоми педагогічної техніки (В.І. Гін) | Додав: uthitel (09.12.2013)
Переглядів: 592 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: