Інтерактивна вправа «Мозковий штурм». - Методичні прийоми - Методика проведення уроку - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Методика проведення уроку » Методичні прийоми

Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

Методична порада.

Мозковий штурм — це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень, що спонукає учасників проявляти свою уяву і творчість. Результат досягається шляхом вільного вираження думок усіх учнів і допомагає знаходити кілька рішень з конкретної теми.

Ведучим називається проблема, яку треба розв’язати, учасників запрошують узяти участь в обговоренні шляхом колективного обдумування — мозкового штурму, який організовується за такими етапами:

1)   обрана проблема або проблемне питання записується на дошці чи на папері, щоб під час роботи цей запис був перед очима;

2)   усі учасники «штурму», думаючи про проблему, висувають ідеї щодо її розв’язання. Ідеї можуть бути будь-якими, навіть фантастичними;

3)   усі ідеї, що пропонуються, записуються на дошці;

4)   коли присутні вважатимуть кількість поданих ідей достатньою, їх висування припиняється;

5)   ідеї групуються, аналізуються, розвиваються всією групою;

6)   вибирають ті ідеї, які, на думку учасників «мозкового штурму», допоможуть вирішенню поставленої проблеми.

Під час «мозкового штурму» учасники дотримуються таких правил:

— намагаються зібрати якомога більше ідей щодо вирішення проблеми, розв’язання завдання;

— не відкидають будь-яку ідею, навіть якщо вона здається фантастичною, нездійсненною або суперечить загальноприйнятій думці;

— подають необмежену кількість ідей або розвивають ідеї інших учасників;

— не обговорюють, не критикують висловлювання, твердження інших, не намагаються давати оцінку запропонованим ідеям на етапі їх висування.

 

Категорія: Методичні прийоми | Додав: uthitel (29.11.2013)
Переглядів: 2716 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: