Головна » Статті » Методичні поради » Нестандартні уроки зарубіжної літератури |
Урок-гра за казкою-притчою "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері Мета:узагальнити та систематизувати знання учнів, отримані при опрацюванні казки-притчі «Маленький принц», навчити дітей вмінню давати чіткі відповіді на запитання; розвивати творчі здібності, навички роботи у команді, виховувати прагнення до самовдосконалення. Обладнання: портрет письменника, картки із запитаннями, вірші про А. де Сент Екзюпері. Хід уроку Урок проводиться у формі гри «Щасливий випадок». Клас поділений на дві команди. Слово вчителя. Друзі! Дозвольте мені привітати вас на нашій грі «Щасливий випадок». Як ви вже знаєте, вона присвячена казці-притчі «Маленький принц» та життєвому і творчому шляху Антуана де Сент-Екзюпері. Перемогу виборюватимуть дві команди. Звичайно, кожна команда мріє отримати перемогу, та для цього потрібно було добре підготуватися, бо, як відомо, лінивих і щасливих обходять. То ж побажаємо командам успіху. Для справедливості запрошено журі. Команди запрошуються до подорожі у країну Дитинства для участі у грі. І гейм. « Розминка» Умови. Кожна команда отримує 3 запитання і має дати відповідь на них через 30 секунд. Вартість одного запитання 2 бали. За правильні відповіді команди отримують червону фішку, за неправильні – синю. Команда «Мандрівник»
Команда «Маленький принц»
Підведення підсумків першого гейму. ІІ гейм. Лото «Щасливий випадок» Умови. Представники команд по черзі виймають лото й згідно з номерами отримують запитання вартістю 1 бал, а та команда, яка витягне «Щасливий випадок», отримає ще 5 балів призових. Запитання.
Поки журі підбиває підсумки, учениця читає вірш Д. Павличка «Антуан де Сент-Екзюпері».
Навіщо повертатися назад З небес на землю, де війни катуші, Де Францію дрібні й підступні душі Зжирають, наче гусениці сад?! І свій літак тісний, немов снаряд Веде він у безумнім безоружжі Крізь вибухи, що, мов сліпучі ружі, Цвітуть і осипаються підряд... В палаючій, як метеор, машині Його вхопила неба течія І занесла в глибини темно-сині. Світ у зірках читав його ім’я, Лиш у пісках Лівійської пустині Не відала про це сліпа змія. Слово надається журі. ІІІ гейм. «Ти – мені, а я - тобі» Умови. Кожен учасник заздалегідь готував запитання для суперника, яке задається обраному учаснику команди-суперниці. За найоригінальніше запитання журі додає 4 бали. ІV Гейм. «Далі, далі, далі…» Умови. За одну хвилину відповісти на максимальну кількість запитань. Якщо відповіді немає, то звучить слово «Далі». Команда «Мандрівник»
Команда «Маленький принц»
Поки журі підбиває підсумки, учень читає вірш Ю. Друніної «Пилот Сент-Экс, поэт Экзюпери». Влюбленый в землю Он любил и небо Да так, что без него Прожить не мог. Но этот гений, Этот полубог, По мненью многих, Мудрым вовсе не был. И то сказать — Творил бы в тишине, Своим лишь, кровным, занимаясь делом... Пилот Сент-Экс На грянувшей войне Был горячо И леденяще смелым. Он в небесах Остался навсегда... Гори в угрюмом космосе Гори, Безумная и мудрая звезда — Пилот Сент-Экс, Поэт Экзюпери. V. Гейм. «Темне лоша» Умови. Три учні класу готували запитання для учасників гри. Перед грою кожен з них отримав номер, а учасники повинні назвати номер і отримати запитання. Вартість запитання 3 бали. Підсумки журі. Слово вчителя. Ну от і все. Завершилася наша гра та разом із нею мандрівка чудовою країною Дитинство. У цій країні ми побували завдяки талановитому письменникові Антуану де Сент-Екзюпері. Сент-Екзюпері вірив у добрі стосунки між людьми, у прихильність, дружбу. «Єдина справжня розкіш, — говорив письменник, — це розкіш людського спілкування». Про неї написані всі його книги, у тому числі й «Маленький принц». Це дуже поетична і витончена казка про смисл і мету життя, про віру у велич людини і її покликання. Екзюпері в нашій свідомості залишився тим, ким він і прагнув бути — «садівником для людей», що дбайливо і прозорливо розкриває у людині кращі її якості і можливості.
| |
Переглядів: 762 | |
Всього коментарів: 0 | |