Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків із української літератури 11 клас

Урок № 53 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940–1950 рр. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ

Урок № 53

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940–1950 рр. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ

ХХ — ПОЧАТКУ ХХІ ст. ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ

Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, навички аналізувати художні твори, давати зв’язну відповідь, формувати творче мислення; виховувати наполегливість і відповідальність.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання й питання для контролю за темою у 2-х варіантах.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи

Варіант І

Рівень І (0,5 б.)

Обрати правильну відповідь.

1. До «Празької школи» НЕ належав

А Юрій Дараган

Б Іван Драч

В Євген Маланюк

Г Юрій Клен

2. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення

А красивого почуття кохання Григорія до Наталки

Б радянських політв’язнів 50-х років ХХ ст.

В протистояння людини-особистості тоталітарній системі

Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю

3. Уміння бачити красу в повсякденні, процес творчості й суть мистецтва — мотиви твору

А «Два кольори» Д. Павличка

Б «Пісня про рушник» А. Малишка

В «Лебеді материнства» В. Симоненка

Г «Балада про соняшник» І. Драча

4. Найбільший і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву

А «Страта»

Б «Проща»

В «Якби знайшлась неопалима книга»

Г «Сповідь»

5. З-поміж українських письменників ХХ ст. доля Василя Стуса найбільше схожа на долю

А П. Грабовського

Б Г. Сковороди

В Б. Грінченка

Г Т. Шевченка

6. НЕ Є визначальною рисою постмодернізму

А культ незалежної особистості

Б використання підкреслено ігрового стилю

В зображення не самого предмета, а вражень від нього

Г суміш багатьох традиційних жанрових різновидів

Рівень ІІ (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь:

1. Дайте визначення поняттю «кіноповість».

2. Розкрийте символічний підтекст назви роману «Тигролови».

3. Визначте основні мотиви лірики Ліни Костенко.

Рівень ІІІ (3 б.)

Зробіть ідейно-художній аналіз поезії «Я…» Василя Симоненка.

Варіант ІІ

Рівень І (0,5 б.)

Обрати правильну відповідь.

1. Відома фраза, що стала афоризмом чи навіть гаслом: «Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети», належить

А Є. Маланюку

Б О. Довженку

В В. Симоненку

Г В. Стусу

2. Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму І. Багряний розкриває в образі

А тигроловів

Б першого експресу

В Григорія Многогрішного

Г Дениса Сірка

3. Для друку й постановки Сталін заборонив твір О. Довженка

А «Зачарована Десна»

Б «Воля до життя»

В «Арсенал»

Г « Україна в огні»

4. Народною піснею літературного походження НЕ Є

А «Балада про соняшник» І. Драча

Б «Два кольори» Д. Павличка

В «Пісня про рушник» А. Малишка

Г «Лебеді материнства» В. Симоненка

5. Епілогом у романі Маруся Чурай» Л. Костенко є розділ

А «Страта»

Б «Весна, і смерть, і світле воскресіння»

В «Якби знайшлась неопалима книга»

Г «Сповідь»

6. В. Стусу НЕ належить збірка

А «Зимові дерева»

Б «Веселий цвинтар»

В «Палімпсести»

Г «Тиша і грім»

Рівень ІІ (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь:

1. У чому оригінальність жанрової форми «України в огні»?

2. Проаналізуйте світоглядні засади шістдесятників.

3. Дайте визначення поняттю «постмодернізм».

Рівень ІІІ (3 б.)

Зробіть ідейно-художній аналіз «Балади про соняшник» Івана Драча.

ІV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

Підготувати доповіді про життєвий і творчий шлях Олеся Гончара.

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 11 клас | Додав: uthitel (17.02.2018)
Переглядів: 673 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: