Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків із української літератури 11 клас |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940–1950 рр. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ — ПОЧАТКУ ХХІ ст. ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, навички аналізувати художні твори, давати зв’язну відповідь, формувати творче мислення; виховувати наполегливість і відповідальність. Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь. Обладнання: тестові завдання й питання для контролю за темою у 2-х варіантах. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Повідомлення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів ІІІ. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи Варіант І Рівень І (0,5 б.) Обрати правильну відповідь. 1. До «Празької школи» НЕ належав А Юрій Дараган Б Іван Драч В Євген Маланюк Г Юрій Клен 2. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення А красивого почуття кохання Григорія до Наталки Б радянських політв’язнів 50-х років ХХ ст. В протистояння людини-особистості тоталітарній системі Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю 3. Уміння бачити красу в повсякденні, процес творчості й суть мистецтва — мотиви твору А «Два кольори» Д. Павличка Б «Пісня про рушник» А. Малишка В «Лебеді материнства» В. Симоненка Г «Балада про соняшник» І. Драча 4. Найбільший і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву А «Страта» Б «Проща» В «Якби знайшлась неопалима книга» Г «Сповідь» 5. З-поміж українських письменників ХХ ст. доля Василя Стуса найбільше схожа на долю А П. Грабовського Б Г. Сковороди В Б. Грінченка Г Т. Шевченка 6. НЕ Є визначальною рисою постмодернізму А культ незалежної особистості Б використання підкреслено ігрового стилю В зображення не самого предмета, а вражень від нього Г суміш багатьох традиційних жанрових різновидів Рівень ІІ (2 б.) Дати розгорнуту відповідь: 1. Дайте визначення поняттю «кіноповість». 2. Розкрийте символічний підтекст назви роману «Тигролови». 3. Визначте основні мотиви лірики Ліни Костенко. Рівень ІІІ (3 б.) Зробіть ідейно-художній аналіз поезії «Я…» Василя Симоненка. Варіант ІІ Рівень І (0,5 б.) Обрати правильну відповідь. 1. Відома фраза, що стала афоризмом чи навіть гаслом: «Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети», належить А Є. Маланюку Б О. Довженку В В. Симоненку Г В. Стусу 2. Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму І. Багряний розкриває в образі А тигроловів Б першого експресу В Григорія Многогрішного Г Дениса Сірка 3. Для друку й постановки Сталін заборонив твір О. Довженка А «Зачарована Десна» Б «Воля до життя» В «Арсенал» Г « Україна в огні» 4. Народною піснею літературного походження НЕ Є А «Балада про соняшник» І. Драча Б «Два кольори» Д. Павличка В «Пісня про рушник» А. Малишка Г «Лебеді материнства» В. Симоненка 5. Епілогом у романі Маруся Чурай» Л. Костенко є розділ А «Страта» Б «Весна, і смерть, і світле воскресіння» В «Якби знайшлась неопалима книга» Г «Сповідь» 6. В. Стусу НЕ належить збірка А «Зимові дерева» Б «Веселий цвинтар» В «Палімпсести» Г «Тиша і грім» Рівень ІІ (2 б.) Дати розгорнуту відповідь: 1. У чому оригінальність жанрової форми «України в огні»? 2. Проаналізуйте світоглядні засади шістдесятників. 3. Дайте визначення поняттю «постмодернізм». Рівень ІІІ (3 б.) Зробіть ідейно-художній аналіз «Балади про соняшник» Івана Драча. ІV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання Підготувати доповіді про життєвий і творчий шлях Олеся Гончара. | |
Переглядів: 673 | |
Всього коментарів: 0 | |