Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл |
Урок № 28 Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики Мета: сформувати в учнів поняття про наркотичну залежність, ознаки і механізми виникнення цієї залежності, наслідки вживання наркотиків; поговорити про міфи і факти про наркотики; формувати навички відмови від наркотиків. Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють наслідки вживання наркотиків і практику відмови від наркотиків. Поняття: наркотична залежність, ознаки залежності, механізми залежності, наслідки вживання наркотиків, міфи і факти. Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, виконання практичної вправи). Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Пригадайте, що таке наркотична залежність? Виконання завдання в робочому зошиті Виконання завдання рубрики «Пригадайте, що ви вже вивчили» на с. 57 робочого зошита.
Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 138 підручника: «Семикласник Григорій мріє стати юристом, заробляти багато грошей, мати великий будинок і кілька автомобілів. Але він потрапив не в ту компанію, почав уживати наркотики й вирішив не ходити до школи. Як ви думаєте, його дії збігаються з його мрією?». Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що наркотики руйнують життя людини.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Наркотична залежність Робота з підручником Попрацюйте з текстом підручника на с. 138–139.
2. Ознаки і механізми виникнення залежності Розповідь учителя з елементами бесіди — Чому ж підлітки починають уживати наркотики? Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що є чимало причин, і вони, як правило, соціальні. Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 139 підручника: «Мама помітила, що її син став пізно лягати спати, а вранці відмовлявся йти до школи. Крім того, вона піймала його на брехні: він сказав, що був в однокласника, а насправді збрехав. Потім кудись зникли гроші, які лежали в татовому столі. Як ви думаєте, що могло бути причиною такої поведінки підлітка?» Вислухайте відповіді учнів. Робота з підручником Попрацюйте з текстом підручника на с. 139–140. Обговорення ситуації: «Данило знав про те, що наркотики спричиняють хворобу. Коли знайомий запропонував йому спробувати наркотик, він відмовився. Його стали вмовляти, пояснюючи, що нічого страшного в цьому немає. Хлопчик спочатку відмовлявся, а потім йому стало незручно, і він погодився. Як ви думаєте, яка риса характеру Данила зіграла в цій ситуації головну роль?».
3. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики Робота з підручником Попрацюйте з текстом підручника на с. 141–142.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Робота з підручником Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 143 підручника.
Виконання практичної вправи «Відпрацювання навичок відмови від пропозицій вжити наркотик» (с. 59–60 робочого зашита).
Читати § 28, виконати завдання № 5 на с. 59 у робочому зошиті.
Фронтальна бесіда — Чи досягли ми мети уроку? — Які висновки ви зробили сьогодні?
Словничок до уроку Наркотики (від грец. «наркотікос» — приголомшливий) — це хімічні речовини рослинного або синтетичного походження, здатні спричиняти зміну психічного стану, систематичне вживання яких призводить до залежності. Наркотична залежність — це нестримне прагнення до вживання наркотиків, здатне заступити навіть такі життєві потреби, як голод і спрага. Пошук і вживання наступної дози сприймається як життєва необхідність. Наркотична залежність веде до тяжкої хвороби і смерті.
| |
Переглядів: 1002 | |
Всього коментарів: 0 | |