Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл |
Урок № 22 Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів Мета: сформувати в учнів поняття про причини виникнення і стадії розвитку конфліктів; формувати вміння конструктивного розв’язання конфліктів. Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють різні стадії розвитку конфліктів і способи конструктивного розв’язання конфліктів. Поняття: конфлікт, стадії розвитку конфліктів, способи конструктивного розв’язання конфліктів. Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, виконання практичної вправи). Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Пригадайте, що таке конфлікт. Виконання завдання в робочому зошиті Виконання завдання рубрики «Пригадайте, що ви вже вивчили» на с. 44 робочого зошита.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 110 підручника: «Руслан проходив повз Катрусину парту, випадково зачепив її пенал, і той упав на підлогу. Катруся образилася й спеціально скинула з парти Руслана все, що він підготував до уроку. Після цього вони ледве не побилися. Оцінить ситуацію цього конфлікту і запропонуйте можливі шляхи її розв’язання». Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що життя насичене конфліктами і ми повинні вміти розв’язувати їх.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Конфлікти і здоров’я Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 110–112.
— Наведіть ще приклади конфліктів поглядів. Вислухайте відповіді учнів.
— Наведіть приклади конфліктів цілей. Вислухайте відповіді учнів.
— Наведіть приклади конфліктів інтересів. Вислухайте відповіді учнів.
2. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів Робота з підручником Попрацюйте з текстом підручника на с. 112–113. — Наведіть приклади способів розв’язання конфліктів. Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що у процесі спілкування можуть виникати конфлікти — зіткнення протилежних цілей, інтересів, позицій або поглядів. Існують різні стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Вибір стратегії залежить від тих цілей, яких ви хочете досягти, розв’язуючи конфлікт.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Робота з підручником Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 113–114 підручника. Виконання завдання в робочому зошиті Для закріплення вивченого запропонуйте виконати завдання № 1–3 на с. 44–45 робочого зошита.
Виконання практичної вправи «Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів»* (с. 46–47 робочого зошита).
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Читати § 22, виконати завдання № 4–6 на с. 46 у робочому зошиті. 2. Підготуватися до тематичного контролю, дати відповіді на запитання на с. 47–48 робочого зошита, розгадати кросворд на с. 48–49.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Фронтальна бесіда — Чи досягли ми мети уроку? — Які висновки ви зробили сьогодні?
| |
Переглядів: 798 | |
Всього коментарів: 0 | |