Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл

Урок № 21 Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу

Урок № 21

Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу. Керування стресом. Самодопомога і допомога при стресі

Мета: сформувати в учнів поняття про стресову стійкість; формувати вміння оцінювати рівень стресу, керувати стресом, здійснювати самодопомогу і допомогу при стресі.

Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють поняття про стресову стійкість, формувати вміння оцінювати рівень стресу, керувати стресом, здійснювати самодопомогу і допомогу при стресі, комп’ютерна презентація MS PowerPoint.

Поняття: небезпека, стрес, керування стресом, самодопомога і допомога при стресі.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

— Чи можете ви оцінити рівень стресу?

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 106 підручника: «Марина завжди хвилюється перед контрольною, це для неї великий стрес. Дівчинка ніколи не показує на контрольній гарного результату. Як ви вважаєте, це назавжди? Чи можете ви щось їй порадити, підказати, як можна перестати хвилюватися й успішно писати контрольні роботи?».

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що ми у своєму житті можемо опинитися в різних стресових ситуаціях і повинні вміти керувати стресом.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу

— Як же формувати стійкість до стресу?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що без стресів стійкість до них не сформується. Тобто для формування стійкості до стресу потрібен стрес. Найголовніше — це тренування.

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника і малюнками на с. 106–107.

 

2. Керування стресом. Самодопомога і допомога при стресі

Людина різними способами може долати стрес. Є фізичні, емоційні, інтелектуальні і духовні механізми керування стресом.

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника і малюнками на с. 107–108.

 

3. Наслідки вживання стимуляторів для подолання стресу. Техніки самоконтролю

Робота з підручником

Попрацюймо з текстом підручника на с. 108–109.

Запропонуйте учням знайти відповідь на запитання зі с. 109 підручника: «Оля з батьками переїхала в інше місто. Вона ніяк не може звикнути до нових учителів і ще ні з ким не подружилася в класі. Дівчина почувається пригніченою, неохоче ходить до школи, уникає спілкування з однокласниками. Які поради ви можете дати Олі, щоб подолати стрес?».

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 109. підручника.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Читати § 21, дати відповіді на запитання 8–10 на с. 109 підручника.

 

  1. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальна бесіда

— Чи досягли ми мети уроку?

— Які висновки ви зробили сьогодні?

 

Категорія: Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл | Додав: uthitel (23.01.2018)
Переглядів: 1774 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: