Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл

Урок № 20 Чинники стресу в екстремальних ситуаціях

Урок № 20

Чинники стресу в екстремальних ситуаціях. Чинники виживання в екстремальних ситуаціях. Позитивне мислення

Мета: сформувати в учнів поняття про чинники стресу в екстремальних ситуаціях, чинники виживання в екстремальних ситуаціях; формувати позитивне мислення.

Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації які демонструють різні чинники стресу в екстремальних ситуаціях, чинники виживання в екстремальних ситуаціях, позитивне мислення, комп’ютерна презентація MS PowerPoint.

Поняття: небезпека, екстремальна ситуація, стрес, чинники стресу, чинники виживання в екстремальних ситуаціях

Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, практична робота).

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

— Чи знаєте ви, що таке позитивне мислення?

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 101 підручника: «Загорівся висотний будинок, і верхні поверхи охопив вогонь. В одному з вікон з’явилася людина, яка розбила скло й по імпровізованих, зв’язаних із різного одягу й штор, сходах спустилася на нижній поверх. Знову розбила вікно й потрапила до приміщення, де вогню не було. Обміркуйте й обговоріть ситуацію й поведінку цієї людини».

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що люди по-різному можуть поводитися в екстремальних ситуаціях, залежно від свого рівня знань і підготовки.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Чинники стресу в екстремальних ситуаціях

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 101–102.

 

2. Чинники виживання в екстремальних ситуаціях

Бесіда

Що ж відбувається з людиною в екстремальних ситуаціях? Як вона поводиться, що відчуває? Які чинники допомагають людині виживати в екстремальних ситуаціях?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що екстремальні ситуації призводять до граничної напруги людини, порушення її звичайної поведінки. Важливо, щоб людина зберегла самовладання і знайшла вихід з такої ситуації.

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 102–103.

Обговорення ситуації: «Уявіть собі, що ви заблукали в лісі. Як ви будете діяти? Врахуйте, що людина, яка заблукала в лісі, відчуває страх, самотність, невпевненість в своїх діях. При цьому гормону адреналіну в крові настільки багато, що людина може почати діяти абсолютно безглуздо. Про що потрібно знати і що потрібно вміти, щоб упоратися з такою стресовою ситуацією?».

 

3. Позитивне мислення

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 103–104.

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 104–105 підручника.

Виконання завдання в робочому зошиті

Для закріплення вивченого запропонуйте учням виконати завдання № 1 на с. 40 робочого зошита.

 

Виконання практичної вправи «Формування позитивної адекватної самооцінки» (с. 43–44 робочого зошита)

 

  1. . ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Читати § 20, дати відповіді на запитання 5–8 на с. 104–105 підручника.

 

  1. . ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальна бесіда

— Чи досягли ми мети уроку?

— Які висновки ви зробили сьогодні?

 

Словничок до уроку

Адекватний — такий, що відповідає дійсності.

Позитивний — хороший, такий, що підвищує настрій, радує, допомагає в справах.

 

Категорія: Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл | Додав: uthitel (23.01.2018)
Переглядів: 2213 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: