Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл |
Урок № 20 Чинники стресу в екстремальних ситуаціях. Чинники виживання в екстремальних ситуаціях. Позитивне мислення Мета: сформувати в учнів поняття про чинники стресу в екстремальних ситуаціях, чинники виживання в екстремальних ситуаціях; формувати позитивне мислення. Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації які демонструють різні чинники стресу в екстремальних ситуаціях, чинники виживання в екстремальних ситуаціях, позитивне мислення, комп’ютерна презентація MS PowerPoint. Поняття: небезпека, екстремальна ситуація, стрес, чинники стресу, чинники виживання в екстремальних ситуаціях Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, практична робота). Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Чи знаєте ви, що таке позитивне мислення?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 101 підручника: «Загорівся висотний будинок, і верхні поверхи охопив вогонь. В одному з вікон з’явилася людина, яка розбила скло й по імпровізованих, зв’язаних із різного одягу й штор, сходах спустилася на нижній поверх. Знову розбила вікно й потрапила до приміщення, де вогню не було. Обміркуйте й обговоріть ситуацію й поведінку цієї людини». Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що люди по-різному можуть поводитися в екстремальних ситуаціях, залежно від свого рівня знань і підготовки.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Чинники стресу в екстремальних ситуаціях Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 101–102.
2. Чинники виживання в екстремальних ситуаціях Бесіда Що ж відбувається з людиною в екстремальних ситуаціях? Як вона поводиться, що відчуває? Які чинники допомагають людині виживати в екстремальних ситуаціях? Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що екстремальні ситуації призводять до граничної напруги людини, порушення її звичайної поведінки. Важливо, щоб людина зберегла самовладання і знайшла вихід з такої ситуації. Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 102–103. Обговорення ситуації: «Уявіть собі, що ви заблукали в лісі. Як ви будете діяти? Врахуйте, що людина, яка заблукала в лісі, відчуває страх, самотність, невпевненість в своїх діях. При цьому гормону адреналіну в крові настільки багато, що людина може почати діяти абсолютно безглуздо. Про що потрібно знати і що потрібно вміти, щоб упоратися з такою стресовою ситуацією?».
3. Позитивне мислення Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 103–104.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Робота з підручником Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 104–105 підручника. Виконання завдання в робочому зошиті Для закріплення вивченого запропонуйте учням виконати завдання № 1 на с. 40 робочого зошита.
Виконання практичної вправи «Формування позитивної адекватної самооцінки» (с. 43–44 робочого зошита)
Читати § 20, дати відповіді на запитання 5–8 на с. 104–105 підручника.
Фронтальна бесіда — Чи досягли ми мети уроку? — Які висновки ви зробили сьогодні?
Словничок до уроку Адекватний — такий, що відповідає дійсності. Позитивний — хороший, такий, що підвищує настрій, радує, допомагає в справах.
| |
Переглядів: 2213 | |
Всього коментарів: 0 | |